Forum > Färdiga produktioner
equality - Farn
equality:
Emulatorn: Otight? Är den verkligen det?? :blink: Hade det varit för två år sedan hade det mycket väl kunnat stämma men jag skärpt till mig väldiga sedan dess. Vardå i såna fall? Tycker den skall vara upbeat. Sång, ja tack. -_- :D Hade några textfragment men det går så trögt. Kul att du anar potential och tack så jättemycket för ditt öra!
Tokai: Ofärdig? Visst är den det. Hjärnsläpp av mig att lägga den här men efter en massa pill kände jag mig "helt färdig" iaf. :P Har ändå sänkt stratasyntnivån. Kul att du gillar ennotsgrejen var lite rädd att den skulle tjatas ut. Thnx Tokai! :)
Emulator:
--- Citat från: equality skrivet 04.07.2008, 00:41:03 ---Emulatorn: Otight? Är den verkligen det?? :blink: Hade det varit för två år sedan hade det mycket väl kunnat stämma men jag skärpt till mig väldiga sedan dess. Vardå i såna fall? Tycker den skall vara upbeat. Sång, ja tack. -_- :D Hade några textfragment men det går så trögt. Kul att du anar potential och tack så jättemycket för ditt öra!
Tokai: Ofärdig? Visst är den det. Hjärnsläpp av mig att lägga den här men efter en massa pill kände jag mig "helt färdig" iaf. :P Har ändå sänkt stratasyntnivån. Kul att du gillar ennotsgrejen var lite rädd att den skulle tjatas ut. Thnx Tokai! :)
--- Slut citat ---
tyckte det kändes otajt på ettan lixom, när alla toner skall bli ett ackord. jag kan ha fel. haft det förr. minns tex en gång jag troded jag va sugen på en vesuvio, men efter vi fått pizzorna visade det sig att polarns du chef såg mer aptitlig ut.
:rolleyes:
vet inte. skall lyssna igen :)
equality:
:lol: B)
Leif:
Tjena!
Skönt lir på denna! Snygga, trallvänliga melodier. Hoppas att du kommer på något mer på den och kanske gör den lite längre! Den har ju som sagt potential.
Tack för musiken!
/Leif
mahan:
Tjou EQ!
Detta svänger gott, men icke som det brukar dock.
Lyssnat några ggr nu, kanske problem i mixen, mycket som kämpar om utrymme och det blir lite trångt.
Snyggt pianorifferi, troligtvis hinner inte "straton" med i samma takt. Tror att basen äter mycket av ljudbilden, får inte riktigt tummen på, med nåt som tar all dynamik ur låten.
Usch va äckligt inlägg av mig, själva ideén e OK. "Allt e inte jazz som glimmar" kunde vara lite elakt sagt, men min kropp, stor som den är, reagerar inte stort för detta.
Kom igen EQ, give it another shoooot, värt att göra ett kör till! :)
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida