Forum > Färdiga produktioner
equality - Farn
equality:
LÅTNAMN: Farn (nåt skall den ju heta)
ARTIST/GRUPP: e
GENRE: pop-jazz?
LÅTLÄNGD: 2 min
KOMPOSITÖR: e
PRODUCENT: e
INSPELNINGSÅR: 2008
FORMAT: mp3 256 kbit/s ca 3,7 MB
Tycks inte komma nåt seriöst, skyller på vädret :mellow:. Ännu en 2-minutersbagatell. Sällan jag använder den gamla Roland JV 1010 men nåt som skall jag tror skall föreställa en distad Strata fick tjänstgöra som synth. Är jag helt fel ute med pausmusik? Muzak? Hissmusik??
080706: Tar bort "låten" får ligga till sig i sumpen ett tag...
cykeln:
Läckert tema – låter lite som ett tema ur någon av Galenskaparnas ordlösa sketcher - ex Rulltrappan. Pausgympa?
Bra bas och piano
Men tyvärr är det mycket (skärande) överslag i ljudet – den distade Roland stratan?
equality:
Tack Cykeln! Var kanske inte det bästa ljudvalet men gillade den lite dova disten, ungefär som en Wurlitzer. Drog ner volymen på den nu.
Emulator:
hm. favvis partiet är helt klart när du tar ner den lite, och det blir allvarsamt.
jag gillar jam. dock kan jag inte med om det är lite otajt. pianot känns inte sådär spot on alla gånger...förlåt en sur jävel :(
gillar ljuden dock. trummorna har du gjort riktigt bra. Jag vill ha en temposänkning och nån jazzig gitarr på detta.
och sång.
jag tror nämligen att det kan bli jättebra!
Tokai:
Härlig ljudkvalitet, bortsett att nåt som distar - ja, elpianot, nej synthen som ska likna en strata. (har redan kommenteras)
Skön jazzrock. Bra pianolir. Gillar den den upprepande tonen mellan ackordbytena i början. Svängigt o bra. Men "ofärdig" väl?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida