Forum > Färdiga produktioner
Tokai - I´m Heading To You
Dividend:
Engelskan tycker jag är som den skall lite svengelsk. Värre med såna som försöker låta engelsmän/amerikaner och tar till grepp i talcentrum som gör att det blir lustigt för de folken att lyssna på.
Svengelska låter charmigt.
Låten har jag aldrig hört, men den var trevlig. Bra sjunget och bra spelat. Mix bra balans tycker jag...
Tokai:
Tack stajo
Låten tillkom i en period av lite utomeuropeisk musik, här en smula influerad av Mexikanskt - spännande att ge sig ut på okänt vatten.
Tack cykeln
Nej, blir nog inget mer på den här. Ville ha känslan av ett gäng gubbar som lirar hela tiden, någon kanske backar lite, någon annan träder fram, men alla spelar hela tiden. I början var det ganska kaotiskt men tycker att jag har balanserat det lite bättre.
Jobbat också rätt mycket med stereobilden i refrängen.
Tack Dividend
Håller med om hur löjligt det låter om vissa som överdriver de eng uttalen
Låter det charmigt så får det nog bli svengelskt också fortsättningen. Eller så blir det svenska texter.
Eko, vet inte riktigt vad du menar med att tog över ett år innan jag (Tokai) höjde rösten. Har väl haft andra låter efter den här. Fast då kanske jag inte har höjt rösten?
Skitsamma, är glad över att du gillar denna låt i 3/4 takt! Texten är nog inte så dum ändå. Faktiskt ganska allmängiltig, kan tolkas på olika sätt.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida