91:an: Tack igen Janne! Jo, det är väl så en bas ska jobba. Bara det att jag tycker det är så lockande att låta basen svepa iväg i några förhoppningsvis melodiska fills eller bilda nån slags motmelodi. Svårt att låta bli det. Men jag förstår precis hur du menar. Då behöver man ju nånting som håller grundpulsen och jag tänkte höra med Micke Ajax om han kan lägga på nåt lämpligt.
Kornstad: Kul! Skön bild du målar upp. Du har så fin röst att du säkert skulle sätta Cykelns text till denna. Thnx Andreas!
Wernborg: Jo den kan nog utökas och med sång då skulle nog melodin tydliggöras. Samtidigt (se svaret tilll 91:an) gillar jag när det är lite (melodi-)turtagning mellan instrumenten. Ja, här då, bas och gitarr. Tack Wernis för ny lyssning och synp.
Clemens: Utan trummor här också... Noteras. Tommy Nilsson tillhör väl inte nån av mina favoriter men hört förut att mina låtar förknippas med honom och får väl leva med det.

Dina färger var blå gillar dock jag skarpt, mycket för en suverän akustisk gura där i mitten. Undrar vem som lirar den? Tack Clemens för lyssning och comments!
Harmonica mike: Schysst feedb som alltid Micke och tack för tipset. Som sagt kanske kan få Micke Ajax att lira på denna. Får se vad han hittar på. Vi tröttnar inte på dina låtar, that's for sure Micke. Du är den grymmaste i bluesgenren men även med massa annat. Såg ditt inlägg om midsommarafton och det var fantastiskt hedrande, återkommer i den tråden. Thnx Mike!
karl: Titeln är jätteful!

Men alla filer måste åtminstone ha ett arbetsnamn för att kunna sparas och det fick (tyvärr) leva kvar ända till mp3:an. På tal om OM såg jag en blogg igår där OM:s tolkning av Dylans Don't think twice - it's allright kallades "avskyvärt sliskiga parkbänksalkis-på-socialbidrag-sättet". Jag gick i taket och var tvungen att regga mig som Google-bloggare för att få svara på
eländet.

Ja f:n... Vilket uttryck! Tänkte f ö bränna ner din platta att ha bilen till Estocolmo imorgon. Lef vel!
Eko: Tack Ekot! Visst vill jag ha sång och Åsa sjunger utmärkt. Det är bara så mycket man vill göra på semestern och har en del andra låtidéer som jag gärna vill få ur händerna.