Bättre sent än aldrig...
Mahan: Alltid tid för lyssning och vänliga, uppmuntrande ord... Otroligt.

Liiite tajtare i takten nu, tror jag, efter dagiskonceptet "Klippa & Klistra med farbror Sonar".
karl: Jo, är väl fast i akkegura-kontra-piano-vispopträsket även om jag gör dödsryckningar i andra stilar med weirdomusik(?) och nåt annat

. Kul att den funkade som morgonlåt och att soundet passar. Tnx.
martinm: Sköna rader. Tack!
cykeln: Som sagt urfin text som säkert skulle lyfta låten till den luft, fart och rymd jag eftersträvade. Inte helt givet hur sångmelodi och instrumentalpartier skall samsas men förutsättningarna finns definitivt nu! Håller helt med om kvinnostämma à la Karin Kjellman bl a från den sedan länge nedlagda, utmärkta gruppen Folk och Rackare.
freddy: Härligt att läsa freddy! Kul!
HM: Sköna rader och bra synpunkter! Får aldrig till det där med reverbet tycker jag och skulle behöva gå kurs... Basen skall föreställa en kontra. Samplad. Bra tänk det där med avstamp till andra låtar. Thnx Micke!
emulator: Kul att du tycker den håller för sång! Pedal? Jo, skulle ha tänkt på det från början. Blir lite svårt att efterkonstruera. Blev ändå efterkontruktioner att få broderiet på rätt plats i takten. Du är naturligtvis välkommen ner med eller utan text. Äldsta dottern kommer nog att läsa i U-sala så småningom så du är inte säker däruppe heller.
jay thomas: Kul! Bästa Pripps-låten är Ledins Dina färger var blå (Tommy Nilsson sjunger) så jääädra skön akustisk gitarrgrej på den. Undrar vem som spelar? Min låt platsar absolut inte i det sällskapet. Reklammusik kan jag annars känna tveksamhet inför men när ingen säljer några plattor längre - vad göra? Man kanske aldrig heller hade hört pärlor som Release Me och José Gonzales låt till Sony vareväl, vad den nu hette (den med bollarna)? Vill lyssna på dina låtar nu och återkommer i dom trådarna.
emulatorn: Hej igen!
david.roennlund: Bra synpunkter! Jo, som sagt sommarskola skulle passa mig med mixnings- (och kommaterings-) övningar och jag lovar att jag stångat pannan blodig för att hitta bra vispar eller trumpinnar med såna där muddar på - vad det nu kallas? Men jag skall gräva i hårddiskarnas katakomber ytterligare och tar med mig dina råd dit. Tnx.