Forum > Färdiga produktioner

Mahan - LET ME KNOW

<< < (11/13) > >>

MaxB:
Rock on - rock on! Låten är som en hel odyssé med flera spännande partier. Det känns som ett utdrag från en musikal. Du är bra på att väva ihop de olika delarna av låten. Först är det rock sen spelas det "ska" och sen kommer ett tidigare tema tillbaka. Jag gillar blandningen.

Trevligt också att du tar dig tid att lägga flera snyggga stämmor på sologuror. 

Låten slutar efter 226 sekunder men den är 390 sekunder lång, är det nått jag missat?  -_-

Let me know!  ;)

Wernborg:
Fortfarande lite otajtheter på trummorna. Kom igen nu. Våga trycka Q. Våga trycka Q. Våga trycka Q.  :lol:

Halvrapen i sticket kändes lite krystat tycker jag. Hörde också en lite beige grej. Du uttalar thing som ting.

Som en komplimang kan jag säga att du ibland ger mig lite Michael Sadler-vibbar. Vet inte riktigt varför, det är nog något i röstklangen och fraseringarna.

mahan:

--- Citat från: MaxB skrivet 27.06.2008, 19:47:54 ---Rock on - rock on! Låten är som en hel odyssé med flera spännande partier. Det känns som ett utdrag från en musikal. Du är bra på att väva ihop de olika delarna av låten. Först är det rock sen spelas det "ska" och sen kommer ett tidigare tema tillbaka. Jag gillar blandningen.
Trevligt också att du tar dig tid att lägga flera snyggga stämmor på sologuror. 
Låten slutar efter 226 sekunder men den är 390 sekunder lång, är det nått jag missat?  -_-
Let me know!  ;)

--- Slut citat ---

Tar hatten i hand och bugar!
Kul att musikverkstaden min har kunnat åstadkomma nåt som gillas!
Stämmagurorna var det nog aningen jobbigt att få ihop, är ju ingen superman på sologura presis :P
Har ju Wernis att tacka för det jag nu kan åstadkomma i soloväg, fått många goda råd  o ideér där.
Och låten är nog 3:47 lång, har tydligen nerskrivits ett tyrkfel i introduktionen, skall fixas!

Tackar MaxB för modigt lyssnande o snygg kommentar! :)

h.  johan

mahan:

--- Citat från: Wernborg skrivet 27.06.2008, 19:55:45 ---Fortfarande lite otajtheter på trummorna. Kom igen nu. Våga trycka Q. Våga trycka Q. Våga trycka Q.  :lol:
Halvrapen i sticket kändes lite krystat tycker jag. Hörde också en lite beige grej. Du uttalar thing som ting.
Som en komplimang kan jag säga att du ibland ger mig lite Michael Sadler-vibbar. Vet inte riktigt varför, det är nog något i röstklangen och fraseringarna.

--- Slut citat ---

Okei okei okei... ska trycka q, ska trycka q, ska trycka q-kelikuu :D
Jaha o så  en sommarkurs i english åxå, annar blir det ingenthing!

Du har så  rätt så, ska sparka igång Cubasen strax, innan jag glömmer bort att trycka på Q.
Lyssnade på låtlänkarna du gav, jag måste ju känna mig hedrad att bli ens lite jämförd med Michael! TACK!

Gör dig klar för ny lyssning snart, för nu ska det tryckas på Q! :lol:
Tack för lyssning o påminnelserna!

h.  johan

mahan:
Och BUMPfadderallanlei!

Nymixad o mastrad versio nu 27 juni 2008 klo 22.11 svensk tid! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion