Forum > Färdiga produktioner
Mahan - LET ME KNOW
equality:
Kan inte direkt jämföra med mina intryck av den förra verren med andra högtalare nu men i denna låter det rent och snyggt.
mahan:
--- Citat från: equality skrivet 13.06.2008, 14:50:52 ---Kan inte direkt jämföra med mina intryck av den förra verren med andra högtalare nu men i denna låter det rent och snyggt.
--- Slut citat ---
Tack EQ! :wub:
Helt kort o gott
h. johan
mahan:
--- Citat från: Emulator skrivet 12.06.2008, 23:55:56 ---det hissar kanske lite väl mycket om mässingen? kanske ta av lite vässa där.
--- Slut citat ---
Done! ;)
Dividend:
--- Citat från: mahan skrivet 07.06.2008, 19:20:32 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 07.06.2008, 19:01:47 ---Helt ok, dina låtar brukar växa efter några lyssning även om det inte ligger nån svårighet att ta till sig dem oftast. Ska ha den i listan ett tag och återkommer förmodligen :)
--- Slut citat ---
Danke Per!
Spelea på du Per, kommer inte att debiter dig extra mycket för lyssnandet! Special price only for you! :P :lol: :D
Väntar gärna på detaljsågning efter några lyssningar, så återkom please! :)
h. johan
--- Slut citat ---
Har spelat på, och återkommer därför :)
Cool låt, cool sång. Hittar inte något att anmärka på vad gäller ljudbilden, och det är väl därför den ligger på Färdiga demos :)
Blir på glatt humör av denna, trots att jag inte lyssnat på texten knappt, vad DEN nu handlar om.
Känns full av liv, sommar-aktig. Lite Idas sommarvisa :)
(På ett bra sätt.)
mahan:
--- Citat från: Dividend skrivet 27.06.2008, 15:00:09 ---Har spelat på, och återkommer därför :)
Cool låt, cool sång. Hittar inte något att anmärka på vad gäller ljudbilden, och det är väl därför den ligger på Färdiga demos :)
Blir på glatt humör av denna, trots att jag inte lyssnat på texten knappt, vad DEN nu handlar om.
Känns full av liv, sommar-aktig. Lite Idas sommarvisa :)
(På ett bra sätt.)
--- Slut citat ---
Sorry mannen...
märkte inte ditt inlägg innan nu, varit lite ockuperad i andra trådar ;)
Alltid värmande när nån säger att den blir på gott humör av en lyssning.
Då känns det som om jag styrt in på rätt spår lixåm.
Jasså, Idas sommarvisa, ha ha, inte det som jag själv kom att tänka på. :D
Men hur som helst så tackar jag för deltagande lyssning o komment!
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida