Forum > Färdiga produktioner

Mahan - LET ME KNOW

<< < (9/13) > >>

mahan:

--- Citat från: Emulator skrivet 13.06.2008, 00:56:39 ---:) jo, det kan ju vara så att man hittar rytmen efter ett par lyssningar..men jag gjorde inte det här dock :D

--- Slut citat ---

KAnske jag borde göra en video med live dirigent .... :P

mahan:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 13.06.2008, 01:00:02 ---Tjena Johan.
Ja ha ja,du har rattat i låten..Jag tyckte det lät bra förut(förmodligen så var jag påverkad av nånting kring 40..grader eller whiskey :D )..Nu låter det bra.
Förmodligen dags för färdiga..
Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Tjou Boden!
Ja 40 grader eller 40% ....who cares, bara det känns gott att lyssna till! :D
Kul att du tycker att det börjar vara på gränsen till färdigt, moget såattsäga!

tackar Mike för lyssning o comment!

h.  johan

flabb:
Har kommenterat redan men nu andra lyssningen - spretigt och energiskt, spännande, pendlar från enkelt till genialt,
amatörmässigt till proffsigt, vet inte vad Tobbe trollkarl skulle sagt men jag diggar denna låten ;)
Man får nog lyssna flera gånger innan man fångat in den och har lärt sig "hur den går" :lol:

mahan:

--- Citat från: david.roennlund skrivet 13.06.2008, 01:01:38 ---Hej Mahan,
Shysst låt, diggar verkligen detta gung! du behärskar till den grad att det funkar fint !
dubbade reffar är fint !
Snygga ljud och catchy melofi (på ett bra sätt)
//

--- Slut citat ---

Oj David vad denna kommentar värmer!
Du hittar gung, snygga ljud o catchighet i min prodd,
Kan ju inte annat än säga:
STORT TACK! :)

h.  johan

mahan:

--- Citat från: flabb skrivet 13.06.2008, 01:10:59 ---Har kommenterat redan men nu andra lyssningen - spretigt och energiskt, spännande, pendlar från enkelt till genialt,
amatörmässigt till proffsigt, vet inte vad Tobbe trollkarl skulle sagt men jag diggar denna låten
Man får nog lyssna flera gånger innan man fångat in den och har lärt sig "hur den går"

--- Slut citat ---

Tjou Mats!

Snygg kommentar här, "från amatör till proffs",
just så känner jag mig när jag gör mina kanske lite okonventionella låtar, utan karta o kompass, som nån så träffande sa tidigare!
Och det verkar ju som om låten behöver fler lyssningar innan allt kommer ut, så lyssna på Mats, jag bjuder! :D

Tack Mats för lyssning o kommentar!
h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion