Forum > Färdiga produktioner
Mahan - LET ME KNOW
freddy:
Ljudbilden låter fräsch tycker jag. Inte lika livlös som innan. Stör mig lite på trummorna ännu, dom tar fokus på fel sätt. Ljudet är rätt nu, vill bara ha lite upptajtning på trumman :)
Sen är det sista "your voice" för högt... känns onaturligt när det studsar där..
Men det börjar låta fett överlag. Bra jobbat.
mahan:
--- Citat från: freddy skrivet 27.06.2008, 23:17:28 ---Ljudbilden låter fräsch tycker jag. Inte lika livlös som innan. Stör mig lite på trummorna ännu, dom tar fokus på fel sätt. Ljudet är rätt nu, vill bara ha lite upptajtning på trumman :)
Sen är det sista "your voice" för högt... känns onaturligt när det studsar där..
Men det börjar låta fett överlag. Bra jobbat.
--- Slut citat ---
Ich danke und ich bokke Freddy! :)
Wernis hade samma problem med trumman, but help me out here Freddy, hittar inte otajten själv nu :(
Kan du tidsmässigt kolla var det skiter sig så vore jag tacksam, eller e de hela vägen ut?
Kul att det ändå går mot det bättre!
Tack för lyssningen o bra komment! :)
h. johan
Clemens:
Hej Mahan!
En riktig Åländsk sommarhit! Var där förra sommaren eftersom min fru ärvde lite mark..så jag kan riktigt känna varma sommarvindar från Åland när jag lyssnar på detta..det har lagts ner en hel del jobb hör jag..Gillar både låten och din röst..fasligt drag kul..känns ju väldigt färdig..finns inget jag vill anmärka på snyggt! Skulle vilja höra denna live i ett jätte PA.. :)
mahan:
--- Citat från: Clemens skrivet 27.06.2008, 23:25:42 ---Hej Mahan!
En riktig Åländsk sommarhit! Var där förra sommaren eftersom min fru ärvde lite mark..så jag kan riktigt känna varma sommarvindar från Åland när jag lyssnar på detta..det har lagts ner en hel del jobb hör jag..Gillar både låten och din röst..fasligt drag kul..känns ju väldigt färdig..finns inget jag vill anmärka på snyggt! Skulle vilja höra denna live i ett jätte PA.. :)
--- Slut citat ---
Fanken va glad ja blev av ditt inlägg Clemens!
Det är ju ett par stenkast från Åland till OBBNÄS där jag bor, har ju åxå bekannta på Åland så kul att Åland rules!
Och visst skulle det vara kul att panga på med denna genom 25000 watts på nån sommarfest! :P
TAck för snygg komment Clemens! :)
h. johan
freddy:
Okej!
Överlag är det faktiskt bra, men det är lite detaljer..
*på med musikpolis-luppen* :)
Pukfillarna i introt känns otajta, stressade. Snubblar liksom.
Tid enligt flashspelaren.
Vid 43 och en bit framåt låter det otajt, jag förstår att det försöks trixas till lite här. Men det låter inte stabilt. Osäkert och svajigt är mitt intryck.
131-138 Låter det som vissa baskaggar är lite off(tror det är baskaggen). Det låter svajigt här med, lite osäkert liksom.
Det är det jag tänker på. Jag tycker det svänger bra om trummorna överlag. Är det du som lirar? Skönt ride-komp på refrängen, där svänger det fint :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida