Forum > Färdiga produktioner

Mahan - LET ME KNOW

<< < (5/13) > >>

Harmonica mike:
Tjabba Johan.

Back in buisness..Då skall vi se vad du har kokat ihop..

Vansinnigt läckra stämguror! Hur underbara som helst.Arret bär en stor portion Mahaiansk
finurlighet.Nästan så att jag tycker att det "dissar" mellan varven..Funderar ofta på hur du lyckas sy ihop dina alster med en sån rikedom i ackords färgningar..Svaret på det kan bara bli - mycket stor musikalisk kompetens.
Mixen låter bra,likaså sången och övrigt lir.Hänger inte med om trummornas behov av hårdare kvantisering,men det kan man ju förstå med mina trum färdigheter.. :( Jag tycker dom låter bra och "rätt" till låten. Basen halkar inte nånstans vad jag kan höra och det är ju huvudsaken.Bra helhet som sitter ihop får bli min slutkläm.

Om jag gillade låten? ...njaääe inte riktigt(nu svor jag i kyrkan)..Du har gjort bättre låtar än så här,stämgurorna räddar dock showen och lyfter det hela till en klart motiverad 4:a

Såja,då har jag både sågat och städat :D

Mvh
Micael

mahan:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 08.06.2008, 20:01:54 ---Tjabba Johan.
Back in buisness..Då skall vi se vad du har kokat ihop..
Vansinnigt läckra stämguror! Hur underbara som helst.Arret bär en stor portion Mahaiansk
finurlighet.Nästan så att jag tycker att det "dissar" mellan varven..Funderar ofta på hur du lyckas sy ihop dina alster med en sån rikedom i ackords färgningar..Svaret på det kan bara bli - mycket stor musikalisk kompetens.
Mixen låter bra,likaså sången och övrigt lir.Hänger inte med om trummornas behov av hårdare kvantisering,men det kan man ju förstå med mina trum färdigheter.. :( Jag tycker dom låter bra och "rätt" till låten. Basen halkar inte nånstans vad jag kan höra och det är ju huvudsaken.Bra helhet som sitter ihop får bli min slutkläm.
Om jag gillade låten? ...njaääe inte riktigt(nu svor jag i kyrkan)..Du har gjort bättre låtar än så här,stämgurorna räddar dock showen och lyfter det hela till en klart motiverad 4:a
Såja,då har jag både sågat och städat :D
Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Jisses Micael!
Vet ju int hur jag ska svänga mig efter en sån recension, BIG HAND! :)
Och man behöver ju inte alltid gilla, men det att det lyssnas upskattas storeligen!
Av din utförliga kommentar tar jag mig en funderare på om detta kunde klara knycken på färdiga sidan då... :rolleyes:

HA ha, snyggt sågat o städat Micael! :)

h.  johan

Marruschkka:
Nu vet man Att Mahan-sång borgar för lekfullt elegant leadsång och snygg stämsång-kvalité, det räknar jag med bara, det är oxå en bra melodi och refrängen fastnar direkt hos mej :D

Med jätteläckra gitarrer på det, så uppfattar jag detta som ett jättefint resultat redan.
Nu kan det bara bli ännu bättre ju!

Spännande.

/Marr

Plinka:
Hej!
Jodå, gurorna och din sång är hur läckra som helst! Mycket snyggt! Trummorna ligger kanske inte riktigt i samma klass, men duger gott tycker jag! Låten är i sin schanger go och fastnar lätt!  :D

max:
Tjena!

Stämmer in hyllningskören ang gitarrerna - störtsköna!
Tycker låten svänger bra och refrängen sätter sig, väldigt "trallvänlig" eller vad man säger :)
Produktionen låter klar i mina öron. Bra jobb!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion