Forum > Färdiga produktioner
Mahan - LET ME KNOW
equality:
Snyggt! Gillar ffa versen somriga, cruisande harmonier, ger lite eagles-vibbar och ett stänk av 10cc här också. Sämre förebilder finns. Skön låt med stensäkert lir och sjung, svänger bra också.
freddy:
Bra början - rediga 80-tals vibbar :) Låter som Boston eller FM rakt av. Dock låter trummorna lite otajta i början och på några fler ställen. Snackis-partiet i mitten gillade jag inte så mycket. Bra låt med härliga Thin Lizzy-stämmor på guran och i slutet börjar det svänga ordentligt med. Tycker nog inte att det är en av dina bästa, men bra nog ;)
Bra jobbat och rock on!
mahan:
--- Citat från: equality skrivet 08.06.2008, 11:40:17 ---Snyggt! Gillar ffa versen somriga, cruisande harmonier, ger lite eagles-vibbar och ett stänk av 10cc här också. Sämre förebilder finns. Skön låt med stensäkert lir och sjung, svänger bra också.
--- Slut citat ---
Tackar för den EQ!
Kul att det gillas, o kul att efteråt se vem man blir liknad vid....Eagles o 10cc ... wow! :)
--- Citat från: freddy skrivet 08.06.2008, 11:50:39 ---Bra början - rediga 80-tals vibbar :) Låter som Boston eller FM rakt av. Dock låter trummorna lite otajta i början och på några fler ställen. Snackis-partiet i mitten gillade jag inte så mycket. Bra låt med härliga Thin Lizzy-stämmor på guran och i slutet börjar det svänga ordentligt med. Tycker nog inte att det är en av dina bästa, men bra nog ;)
Bra jobbat och rock on!
--- Slut citat ---
Danke Freddy!
Ja se 80-talet var mitt tal! Trummorna har jag lovat quantizera och "snackis-partiet" (roligt ordval) ska ses över.
Tackar EQ o Freddyboy för lyssning o kommentering! :)
h. johan
gitarrmannen:
Skön 70 tals rock/pop låt med lite musikal vibbar ! Stämgitarrerna påminner lite om Gary Moore och Thin Lizzy... Bra jobbat..
mahan:
--- Citat från: gitarrmannen skrivet 08.06.2008, 14:16:41 ---Skön 70 tals rock/pop låt med lite musikal vibbar ! Stämgitarrerna påminner lite om Gary Moore och Thin Lizzy... Bra jobbat..
--- Slut citat ---
TAckar för lyssning o commentz!! :) :) :) :)
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida