Forum > Färdiga produktioner

Mahan - LET ME KNOW

<< < (3/13) > >>

Harmonica mike:
Stressad farbror har knappt tid att lyssna,men som en liten fotnot så ser du att jag varit här..återkommer med såg och kvast..

Mvh
Micael

mahan:

--- Citat från: Wernborg skrivet 08.06.2008, 00:29:21 ---Nä men djävlar va sköna stämslingor på gitarrerna. Mycket snyggt!!

--- Slut citat ---

JAg bugar o bokkar mycket djupt, fåse om ryggen håller mer !!!

--- Citat från: Wernborg skrivet 08.06.2008, 00:29:21 ---Trummorna behöver lite kvantisering på några ställen.... Inget allvarligt, men det skadar inte att snortajta till det hela.

--- Slut citat ---
Oukki, ska skruva på  quantiseringknappen ännu lite till, dig kan man ju inte luras med.. :D

--- Citat från: Wernborg skrivet 08.06.2008, 00:29:21 ---Sa jag att jag gillade gitarrerna? Finfina.

--- Slut citat ---
Nja... är inte riktigt säker men... säj det igen, säg det igen! :rolleyes:

--- Citat från: Wernborg skrivet 08.06.2008, 00:29:21 ---Bra detta. Imponerad av din kreativitet. Mycket!

--- Slut citat ---
Senast nu e det dags att åka iväg till farbror doktrorn o visa ryggen, helt slut av all bokkande! :P
Gitarrerna är jag själv åxå väldigt nöjd med, det bara blidde så...
OCh kreativiteten ja.. den kankse blir lite lidande nu sommartid, om, alltså om det blit riktigt sommrväder. Då blir det båtning i stället, har nog min "båtgura" med mig men inbandning sker senare!

TAckar Wernborg, det var gött! :)

h.  johan

mahan:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 08.06.2008, 01:51:37 ---Stressad farbror har knappt tid att lyssna,men som en liten fotnot så ser du att jag varit här..återkommer med såg och kvast..
Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Så det finns nåt annat här i världen som kommer före i prioritet än att lyssna på mina låtar då... :angry: -_- :rolleyes: :P :lol:

Näemen du Micael, musik ska det inte stressas med, den ska man ta med ro,
så lyssna du när den stunden faller på och kom tillbaka avstressad o lugn! :)

h.  johan

Emulator:
Lyssnat lite snabbt i låg volym på laptop, och har inga vettiga kommentarer annat än att det låter bra "på håll".

skall ge det en bättre lyssning i veckan när jag har lite mer tid :)

PS: grattis till vinst av obbnäsfestivalen :D

mahan:

--- Citat från: Emulator skrivet 08.06.2008, 09:41:09 ---Lyssnat lite snabbt i låg volym på laptop, och har inga vettiga kommentarer annat än att det låter bra "på håll".
skall ge det en bättre lyssning i veckan när jag har lite mer tid :)

--- Slut citat ---

Oj oj vad alla har brottom, men ingen panik EMU, låten finns kvar! :)

--- Citat från: Emulator skrivet 08.06.2008, 09:41:09 ---PS: grattis till vinst av obbnäsfestivalen :D

--- Slut citat ---

Ja serru, det är det som är det fina med egna små privatfestivaler, alltid god placering!  :D

hade gött! :)

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion