Forum > Färdiga produktioner

Mahan - LET ME KNOW

<< < (6/13) > >>

mahan:
Oj, my ladies....... :wub: o Maxen :lol:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 08.06.2008, 22:02:48 ---Nu vet man Att Mahan-sång borgar för lekfullt elegant leadsång och snygg stämsång-kvalité, det räknar jag med bara, det är oxå en bra melodi och refrängen fastnar direkt hos mej :D
Med jätteläckra gitarrer på det, så uppfattar jag detta som ett jättefint resultat redan.
Nu kan det bara bli ännu bättre ju!
Spännande.
/Marr

--- Slut citat ---

Bara sitter o pöser av välbehag efter slika kommentarer, härligt! :)

--- Citat från: Plinka skrivet 08.06.2008, 22:08:33 ---Hej!
Jodå, gurorna och din sång är hur läckra som helst! Mycket snyggt! Trummorna ligger kanske inte riktigt i samma klass, men duger gott tycker jag! Låten är i sin schanger go och fastnar lätt!  :D

--- Slut citat ---

JA ni e nog så härliga, och så väl lyssnat när trummorna blir påminda om sin otajthet, skall försöka fixa det innan semestern :rolleyes:

--- Citat från: max skrivet 08.06.2008, 23:33:38 ---Tjena!
Stämmer in hyllningskören ang gitarrerna - störtsköna!
Tycker låten svänger bra och refrängen sätter sig, väldigt "trallvänlig" eller vad man säger :)
Produktionen låter klar i mina öron. Bra jobb!

--- Slut citat ---

Och även du min Brutus MAX! :D
Alla instämmer, sku bli en snygg kör av er.... :lol:

Tusan va glad man blir när alstren gillas, ni ska alla ha ett STORT TACK allihoppa
för att ni orkar lyssna på Mahan och hans ......kanske lite egenhändiga alster!

Mot sommaren ....... :)

h.  johan

SteveHarris:
Intro riffet låter som någon av dina tidigare låtar, men minns ej vilken.
Normal Mahan kvalitet på hela låten, lite stämmor/ en kör på nåt ställe skulle passa fint.
Inte kanske en av de låtar jag tycker så mycke av dina egna men musiksmässigt fungerar den fint.

7/10

H. Tommy

Larsson:
hallå johan..
skön låt, gillar åxo som tidigare nämnts lizzy vibbarna på gitarr överstämmorna..
och sången framförs lekfullt & sitter fint i mixen
kanske att det är lite otight på sina ställen , som nämts
men det ger spelglädje, och är antagligen inget jag skulle reagera över om jag inte lyssnade med mina KR-öron! :P

/Larsson
 :)

karl:
Sitter och lyssnar på med vilken finess du bygger dina låtar...att skriva låtar som redan finns är ju ingen idé...och du lyckas verkligen gång på gång och visst finns influenser men du finner dina egna harmoniner trots allt som vid 0:37 typ....av sticket får jag Ian Duruvibes och det är inget man hör nuförtiden...nice...enda nitsen är trummorna som är out of timing på några ställen....sa jag underbara gitarrer också :)

Allt gott /  karl

mahan:

--- Citat från: Larsson skrivet 09.06.2008, 03:23:48 ---hallå johan..
skön låt, gillar åxo som tidigare nämnts lizzy vibbarna på gitarr överstämmorna..
och sången framförs lekfullt & sitter fint i mixen
kanske att det är lite otight på sina ställen , som nämts
men det ger spelglädje, och är antagligen inget jag skulle reagera över om jag inte lyssnade med mina KR-öron! :P
/Larsson
 :)

--- Slut citat ---

Oj va kul att dig på tråden igen Larsson! :)
Och kan ju inget annat än tacka för lyssning o komment.
Och verkligen kul att spelglädjen har överförts, den e ju så viktig tycker jag.
Lite otajt, visst, börjar ju bli gammal styv för göken, men gör så gott jag kan! :P :lol:

Vi återkommer! :)

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion