Forum > Färdiga produktioner

Dividend feat. Marruschka - Översättarvals från Småland (fd Bland träden)

<< < (15/17) > >>

Eddi:
Väl spenderade 7 minuter. :D
Eko

Plinka:
Ja, nu är den verkligen DUNDERbra! Snyggt delay och allt!

Marruschkka:

--- Citat från: Plinka skrivet 06.11.2008, 23:42:41 ---Ja, nu är den verkligen DUNDERbra! Snyggt delay och allt!

--- Slut citat ---

Tack Plinka, det värmer med dina ord, ja delayet var ett klart framsteg i röstmixning, och det värmde att få höra den nya versionen här oxå, så bra Divi fått till det nu!

--- Citat från: Eko skrivet 06.11.2008, 22:34:08 ---Väl spenderade 7 minuter. :D
Eko

--- Slut citat ---
Ja du, visst låter det bättre nu, mer levande sen Divi gjort velocity (ett ord jag aldrig hört talas om förrän jag fick kontakt med missjö "il compositore"..man lär sej hela tiden ;))

--- Citat från: Schecter skrivet 06.11.2008, 19:02:10 ---mums  :wub:

--- Slut citat ---

Schecter, det verkade smaka bra, tack för det :D

/Marr

Dividend:
Nicea comments man vaknar till :)

Light Head:
Det är inte många som lyckas leverera gång på gång, men det gör Dividend, och medmusikanter!  B)

Musiken är pampig och vacker, men tillsammans med sången får den detta att segla iväg låååångt över normala höjder. Den konstnärliga faktorn är skyhög, ja lite till!  :wub:

Jag imponeras alltid av Dividends lilla studio som hyser så många musiker och med helrätt akustik.  :rolleyes:

Marr's röst, så innerlig och ärlig. Det är en röst som talar direkt till mitt hjärta, en röst som känns betydelsefull, den menar något.  :wub:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion