Forum > Färdiga produktioner
Aettan - Endless Love
equality:
Hellugnt Bu... eh A1:an! Fasen efter ytterligare några vändor tycker jag nu övergången stick-solo funkar bra! :rolleyes: :) Återigen spelar invaggningen i gammal version mig ett spratt! Möjligen skulle orgeln ändå tajtas upp något men gött om det inte är för perfa också. Bra jobbat Aettan!
Plinka:
Hejsan svejsan!
Skön låt tycker jag, med lite spretigt arr, som jag faktiskt inte alls har något emot! :D
Orgeln gör halva låten minst, men oxå mycket bra sång.
Kanske tycker jag att orgeln är aningen kraftigt panad på vissa ställen, men jag vet att man upplever det mer i lurar, så det är nog en petitess!
Gött!
Aettan:
Oj tack ska ni ha det var snällt måste försöka få till lite egna feedbacker snarast. Tänkte på det du sa Equality om att den streamade låter lika som den nedladdade det var inte bra för här hemma på hacken i intunes med samma MP3 fast inte uppladdad då så är det en ganska stor skillnad faktiskt.
mahan:
Tjou Aettan!
Bra som attan detta samarbete, snyggt sjunget o liret får klart godkännt. Mixen kan vi sen diskutera lite. ;)
B4:an låter bra och bra spelad men "hammondeffekten" som snurrar från ena örat till det andra känns inte bra, den effekten drar till sig all intensitet av låten nu. Och så har vi sologitarren som "snurrar" på på sitt sätt, lite för kraftig stereochorus på den nu. Och så måste B4:ns volym ner under gurasolot.
Så en liten nymixning av detta och ni har den på podiet! :)
h. johan
Aettan:
Tjena och tackar skoj att du gillar den. Håller inte med om dina idéer om mixen :D nej nej hehe, den är gjord så här med avsikt och guran och orgeln ska kämpa om plats det var meningen. Kort sagt det här ska låta stökigt ungefär som i en lokal med "normal" akustik där ljuden fladdrar runt lite som dom vill. Ha det bra och tack igen
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida