Forum > Färdiga produktioner
mahan / Harmonica Mike - ON THE BUSTER
mahan:
Tackar för den 1up, tror jag :rolleyes:
1up:
^ har editerat mitt inlägg så du vet ;)
Harmonica mike:
Yeeaahhh.
Där satt den.Lyssnar lite på repeat,det låter bra.Härlig whiskey feeling på sången här Johan.
Klart för radion.Ställ bara inte till det så att vi måste ragga ihop ett band och ge oss ut på vägarna och turnera.. :D
Kul samarbete som blev lyckat.Då sparar jag denna i den exklusiva mappen "Världs klass".
Mvh
Micael
mahan:
--- Citat från: 1up skrivet 10.05.2007, 02:07:25 ---Funkey!
hehe Javisst! Det är bra grejer!
Var bara den första spontana kommentaren liksom. Nu har jag lyssnat igenom fler än en gång och kan ge lite mer comments. ;)
Gillar den! Groovet, sången, munspelet, den funkiga gitarren, typ rhodes-liret? jorå, good shit.
Första genomlyssningen "hajade jag till" på gitarrackordet 13 sekunder in i låten. Kändes som om låten tog en annan rhytm eller oväntad ackordföljd, förvirrade mig iaf. Sen om det bara är jag eller så vet jag ej. Men kolla gärna in de.
En av mina personliga fovoritkäpphästar är slutet på låtar. Man drömmer om långa och mjuka uttoningar. Du vet: Låten ekar mjukt ut i sinnet när den gjort sitt.. mjuuuuukt och sköööönt... Liiite längre och mjukare uttoning gärna på Buster så blir han lite mindre blå kanske. ;) Men det är förstås en minisak i sammanhanget skön skön låt. :)
--- Slut citat ---
Okkkei 1up!
Nu vet jag att jag kan säga TACK FÖR DEN! :D
Jo det har jobbats faktiskt mycket med dennalåt, så de e kul att den får ett positivt bemötande. Alltid sku det ju finna s attskruva på men nu tror jag den får vara färdig från vår sida.
Johan o Micael tackar och böjer sina gamla ryggar o bugar :D
Harmonica mike:
Blev bara tvungen å bumpa Johan..
Polarn hörde denna i förrgår och gick igång på den,så då känns det som ett läge för en le bömp...
Jag har lyssnat på denna ett flertal ggr.Allt är bra gjort men,man kommer ju alltid till ett men....Undrar om ett grymt gura solo hade lyft denna några snäpp till? Känns som om det skulle varit sista spiken..Kanske inte behövs;ja du vet hur det är,Norrlands funderationer...
Edit:Nu är det bäst att jag skyndar mig innan du går i taket.Det var inte denna jag menade,utan den andra där jag sjöng..Glömt namnet på den,Bumpa den Johan..Sorry...fast det belv ju en bump här oxå då :P
Mvh
Micael
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida