Forum > Färdiga produktioner
mahan / Harmonica Mike - ON THE BUSTER
mahan:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 08.05.2007, 10:08:09 ---Tjena.
Egentligen så är munspelet inte så dumt..Det enda som stör mig är klippet vid 1.27
kanske skulle vi skippa frasen före,eller försöka tona ut det precis när 1.27 liret kommer,för det är helt rätt.
Lyssnade noga.klipp exakt vid 1.25 å tre fjärde delar av en sekund. Lyssnar du noga så hör du en kort drill som slutar i en hög ton,där ska klippet in..Så kommer 1.27 liret att framstå som värdsklass -_-
Då har vi den! Å då slipper jag lira om :P
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Skall kolla detta, o fixa till det, litar på aktörens öra! :D
h. Johan
Harmonica mike:
Tjena.
Fick du till klippet? Det blir ju en sån där italienare nu rå.. :P
Mvh
Micael
mahan:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 09.05.2007, 00:04:25 ---Tjena.
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Öhmm, har du skickat ett nytt klipp? :unsure:
håller på och fixar det föregående mixet nu.
h. Johan
mahan:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 09.05.2007, 00:04:25 ---Tjena.
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Nu e de fixat, klippet o klappet! Hoppas det funkar :)
h. Johan
EDIT: ny version 9.5.2007 på första sidan
eller från länken nedan:
http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?action=mediacenterpopup;attach=498;music
1up:
Funkey!
hehe Javisst! Det är bra grejer!
Var bara den första spontana kommentaren liksom. Nu har jag lyssnat igenom fler än en gång och kan ge lite mer comments. ;)
Gillar den! Groovet, sången, munspelet, den funkiga gitarren, typ rhodes-liret? jorå, good shit.
Första genomlyssningen "hajade jag till" på gitarrackordet 13 sekunder in i låten. Kändes som om låten tog en annan rhytm eller oväntad ackordföljd, förvirrade mig iaf. Sen om det bara är jag eller så vet jag ej. Men kolla gärna in de.
En av mina personliga fovoritkäpphästar är slutet på låtar. Man drömmer om långa och mjuka uttoningar. Du vet: Låten ekar mjukt ut i sinnet när den gjort sitt.. mjuuuuukt och sköööönt... Liiite längre och mjukare uttoning gärna på Buster så blir han lite mindre blå kanske. ;) Men det är förstås en minisak i sammanhanget skön skön låt. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida