Forum > Färdiga produktioner
eQUALITY & yNOT - tELEPHONE nUMBER
asti:
Nu flyter det på bättre tycker jag! Om det beror på något du/ni gjort eller om det är jag som börjar tillfriskna från influensan är jag däremot osäker på! :D
Gillar att orgeln får lite mer plats, men tycker nog fortfarande "mellanspelet" är lite halvflummigt, vilket kanske också är tanken?
equality:
Jag tror du har rätt Peter och tack för ditt säkra öra. Problemet var nog mest den dubbeltrackade elguran. Fasförskjutningen gör att att det är inte lätt att se var transienterna skall vara (skiljer ju på höger och vänster kanal).
Jag har checkat lite till och nu tycker jag det låter tajt innan öronen definitivt trillat av. Det är riktigt, sticket skall vara riktigt flummigt! :P
Eddi:
Låter bra det här tycker jag ingen överstyrning av guran som jag hör i alla fall -rösten från Tony riktigt bra - som alternativ funkar det utmärkt. :D
Eko
equality:
--- Citat från: Eko skrivet 27.11.2008, 00:58:49 ---Låter bra det här tycker jag ingen överstyrning av guran som jag hör i alla fall -rösten från Tony riktigt bra - som alternativ funkar det utmärkt. :D
Eko
--- Slut citat ---
Alternativ till mitt vis-kör? :P Själv tycker jag detta är det bästa alla kategorier jag varit inblandad i men det beror mest på Ynots formidabla sång. Han ÄR liksom låten! :) Tack Eko, kul att du ville kommentera!
Eddi:
LÅTNAMN: Telephone Number
ARTIST/GRUPP: equality
GENRE: alt rock
Ja det funkar som alternativ till det mesta det var mest en kommentar till din Genrebeskrivning.
Eko
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida