Hallå gott folk o tack för uppmärksamheten, ville bara med denna bumpning visa att jag fortfarande finns i liv och håller på att försöka motivera mig till att göra nya låtar. Fortfarande lite motivationsbrist kanske pga av det där "Best OF KR" virrvarret, men det ska fixa sig nu när semestrar och annat är förbi.
Jocke:Kul att det gillas, många ggr en smak sak det där med botten eller inte botten,jag som 80-talsdiggare ska ju ha tjockt botten och ordentligt med fläsk på virvelkaggen, så det var tur att du hitta dit basreglage
Micael då:Visst har du hört denna förr, lite ny skruvning på mix o master. Och jag kan bara buga djupt o båkka för kommentar om proffessionalitet, TACK!
OCh det e sannt att det har osat om virre flarror med detta usla sommarväder, men nu e det dags att försöka få igång motor, näeimen musikverkstaden igen!
MAxB:Och åter en pro-kommentar....TACKAR! VAd det värmer att höra sånt, och kä¨nner att motivationen sakta börjar stiga. CHEERS!
Freddy:
Även du min Freddy, kul att linjdragningen gillas! 80-tal är det viktigaste talet för mig och det hörs ju genom min produktion. Och skönt att du gillar!
Och Perrra då!Va kul att du tittatde in, och du verkar vara förtjust i mina trummor, Roland TD-3, jag ska hälsa dom från dig!
MEn till saken hör att jag jobbar mycket med trummorna i mina låtar, försöker ge dom utrymme och inte bara använda dom som utfyllnad. Och det värmer att du uppskattar det jobbet.
Ja, och gurorna har jag småningom börjat komma överens med, ska försöka klämma ut nåt nytt i snar framtid, nu när ni alla i tur och ordning lyckas knuffa till min motivation till det bättre!
MAxB:JAhadu, kraven stiger på en gammal man, har inte dubbelpedal till baskaggen...ännu, Steve Harris har en överlopps som han lovat mig för en billig penning. Frågan är dock, är jag kanske för gammel att lära mig att trampa med doublette, nå det återstår att se, för prövas bör det!
STOOOORT TACK från Obbnäsgubben för alla uppmuntrande kommentarer och för att ni gav er tid att lyssna o kommentera!
I´ll be back, cheers to your healthez!
h. johan