0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Fasen, såg att jag hade passerat 5000 inlägg. Snart är jag dig i bakhasorna Eddi!
Citat från: equality skrivet 10.01.2013, 02:07:12Fasen, såg att jag hade passerat 5000 inlägg. Snart är jag dig i bakhasorna Eddi! Man borde få en utmärkelse av Admin då. Ett gyllene plektrum, typ.
Den här har blivit över.En demolek med mycket ljud.
Citat från: Markus Broberg skrivet 10.01.2013, 02:09:28Citat från: equality skrivet 10.01.2013, 02:07:12Fasen, såg att jag hade passerat 5000 inlägg. Snart är jag dig i bakhasorna Eddi! Man borde få en utmärkelse av Admin då. Ett gyllene plektrum, typ.Eller den guldklocka jag inte fick, då, heller... Synd att låten är sönderkomprimerad så jag inte orkar lyssna. Jag hör att jag gillar'tVet du vilken ratt du ska dra ner på för att få fram ljudet från allt du spelat in?
Jo, denhär låter trasig Själva låten är det inget fel på. Skruva vidare och kom igenSpace
Jag skickar gärna min mix till nån som vill mastra den. Jag har bara slängt på izotope presets.
Jättesnygg sång och kör, men även sista versionen tycker jag har för mycket compression...
Citat från: Asti skrivet 10.01.2013, 21:19:14Jättesnygg sång och kör, men även sista versionen tycker jag har för mycket compression...Håller med Asti...Ett annat tips jag vill du följer är att du i första inlägget - framför låtnamnet, i "Ämne"-raden, skriver Markus Broberg.(titta hur alla andra har gjort)
Ljudet ..mixen suger ... ojämn.. typ baMen Textraden som repeteras är fan lysande o sången o instrumenten fyller på så till sist sitter jag o tittar fall någon står kvar eller gått förbi ...Inte fel men lite MIXADE känslorTony
Citat från: Markus Broberg skrivet 10.01.2013, 18:52:07Jag skickar gärna min mix till nån som vill mastra den. Jag har bara slängt på izotope presets.Rekommenderar varmt att lägga en liten stund på att börja ratta manuellt i ozone, presets tycker jag ofta gör mer ont än gott för ljudet vilket iofs inte är så konstigt o inget man ska bedöma Ozone efter