Jag tror att det skulle räcka med att skära av lite botten på reverbet,fast nu försvann ju reverbet nästan helt!!
Nä,när jag lyssnat lite till så är det nog ganska perfekt nu,Stanna där.
..och sen kom slutmix (tror jag!)..som var lite blötare, jag tycker allra mest om den senaste versionen från idag 11/2, hoppas du oxå tycker samma
Mycket bättre. Men det är nåt konstigt med Marres stämma i sista refrängen. Är det en otight dub eller vad är det? Det låter som ett man lagt på ett slapdelay. Det passar kanske in en rockabilly låt, men inte här. Skit i dubbar, låt det enkla komma fram. En Asti och en Marre. Fixar du det så är du hemma enligt mig!
Micke
Bra skrivet! Mycket riktigt la jag en dubb på slutreffen som inte funkade så bra, och nu är den borte med vinden
Tack Micke för support på den här låten, är jätteglad för den, man blir lätt så hemmablind när man hör olika versioner och ser inte skogen för alla träden:rolleyes:
Kontrollrummet när det är som bäst
Vilka förmågår vi har här. Inget att klaga på här för min del. Thank you for the music
Space
Ojsan, det var inte dåligt, jag tar åt mej jag oxå
Astis sammetsröst och Pers stråkarr kan aldrig gå fel att stämma in till, tack för det och för din fina kommentar
Tack
alla ni som brytt er om en bra mix här, värmer i hjärtat.
/Marre