Riktigt maffigt! En ödesmättad obönhörlig katastrofen-kommer-känsla i breaket. Sen åker man sakta ner i köttkvarnen med fötterna före. På slutet kommer man till Äppeldalen i Nangijala...
Kanske är de diskantrikaste ljuden aningen för vassa? Baskaggen är snygg o lagom, men det andra basliret skulle jag vilja haft anings mer av. Fast jag är fel kuf att bedöma så här moderna tongångar.
Tack Håkan!
Hmm, mitt svar försvann tydligen ut i binära världsrymden. Jo, de är på gränsen för vassa, kan hålla med där. Ska se om jag fortsätter med denna i närtid eller senare i höst.
Låter bra, men jag får inte riktigt deckarkänsla...men jag hajjar vad du menar. Tycker att du på vissa partier skulle behöva en hög ordlös svävande kvinnosång. Tycker nog även att synthljuden är för direkta på nåt sätt - vet inte riktigt hur jag ska beskriva det men de är för omedelbara i mina öron
Gurano
Tack Gurano!
Kvinnosång? Vore kanske kul att pröva, dock har jag inte alls det i tankarna när låten gjordes.
Schyssta sounds å det rullar på, kan kanske tycka att det kunde jobbas lite på trumlooparna ( en ) å försöka variera den lite, just nu känns den lite som den ligger ovanpå allt. Annars trevlig lyssning!
Tack Clemens!
Att trumlooparna sällan varierar beror på att jag inte fattar hur jag byter i Stylus RMX, annars hade jag definitivt lekt runt lite...