Ja du min vän. Jag är djupt imponerad över utvecklingen av denna låt - jag tänkte skriva att nu känns den radioklar efter Freddys mixning och solo men så ser jag att du gjort en video också så jag får väl säga att den är TV-KLAR DÅ! Gillar som sagt både text och musik i denna dänga och visst är Lisa vacker!
Guuuu... va go Du är Eddi... Tack för alla snälla ord och goda råd över tiden.. Inte minst nu!! Alltså - TACK för att Du gillar!!
Och jodå - Lisa är väldigt vacker (enl. mig). men samtidigt är ju jag, trots allt, en 11 år äldre, och kraftigt överviktig herre, så det är just det som är det sinnessjuka (och värt att skriva en låt om; hon gillar mig ändå)
Och NEJ - jag har varken mycket pengar eller jättestor snopp (så har jag svarat också på ett stort antal förslag till varför)
Vad är det som gör att det ritas en bild, i filmen? superhäftigt ju!
Synd att renderingen av filmen förstör ljudet på ett fult sätt vid 2 minuter och kanske på något mer ställe.
Jag ritade korta streck som jag sen tog "print screen" på.. Och sen satte jag ihop detta i ett program som heter.... Öhhh.... Eller.. Näääeee.. Nu ljuger jag...
Jag köpte för ett sen ett program - Corel nånting - som jag inte minns namnet på, men jag ska kolla vad det heter när jag kommer hem...
Och JA.. Renderingen ställer till sattyg som faan. Men det är för att jag krymper filmen maximalt. Annars hade jag aldrig kunnat ladda upp den på Youtube (jag bor i skogen och har Sveriges segaste uppkoppling...).. Men jag ska fixa till lite felaktigheter & sen skicka filen till Freddy, på USB-sticka (precis som jag gör med låtarna) och be honom lägga ut den på YT... Då blir det förhoppningsvis bättre...
Väldigt bra. Vilken utveckling från första versionen där i början av sommaren. Hatten av för Freddys hantverk och ditt låtsnickeri.
Hittar bara en sak och anmärka på. Sluttonen på solot huggs av osnyggt.
Bra, bättre, bäst på länge här!!
TACK SNÄLLA... Vad oerhört stort att få ett erkännande av Dig... Rena Grammysen
Och JA.. Freddy utför mirakel på mina låtidéer, och jag hoppas att han kommer att gifta sig med mig & vara mig trogen för alltid.. För utan honom skulle jag inte få ut en enda låt...
Vad gäller sluttonen på solot så tycker jag den sitter som en fläskläpp.. Lite konstig, men det är så det ska vara
Bra låt och mycket bra sång!
Trummorna låter lite dock lite tunna (bastrumman) och slutet en aning "ofärdigt".
Annars kalas!
/Asti
Tack snälla Asti.. Att få höra "bra sång" från Dig känns stort.. Med tanke på hur duktig
DU är.. Vad gäller trummorna så tycker nog jag att vi är i mål där.. Samtidigt så har jag ganska dålig lyssning, men där förlitar jag mig helt på Freddy. Men jag ska framföra Din syn på saken så får han titta på detta när allt ska slutmixas.. Jag har en lista där jag noterar allt som jag, eller någon annan, känner tveksamhet över.. Så tack Asti...