Ok, I lied. It's midnight, and I'm uploading to youtube.
It isn't much - just a little something to look at, really... but something is better than nothing, right?
Anyway, the audio on this video is live, so it's a little different than what Asti has on the "real" version. And, I'm sure the mix isn't as nice, not to mention that there are a few "pops" because I took down my pop-filter so you could see my face. The worst one is in the very very beginning, so be warned. The rest is better.
But it was a nice day, and the clouds were lovely, so I made some moving pictures. Hope you like it!
Note that I JUST finished uploading it, and it might take a few hours for youtube to get it all processed. So, If you get an error message, that's probably why. I'm going to bed and not waiting.
And... what I'm sure is a
hilarious Swedish Translation, courtesy of Google:
Ok, jag ljög. Det är midnatt, och jag är uppladdning till YouTube.
Det är inte mycket - bara lite något att titta på, verkligen ... men något är bättre än ingenting, eller hur? : lol:
Hur som helst, ljudet på den här videon är levande, så det är lite annorlunda än vad Asti har på den "riktiga" versionen. Och, jag är säker mixen är inte så trevligt, att inte nämna att det finns några "poppar" eftersom jag tog ner min pop-filter så du kunde se mitt ansikte. Det värsta man är i allra första början, så varnas. Resten är bättre. : osäker:
Men det var en trevlig dag, och molnen var vackra, så jag gjorde några rörliga bilder. Hoppas ni gillar det!
Notera att jag precis avslutat laddar upp den, och det kan ta några timmar för youtube att få det hela bearbetas. Så om du får ett felmeddelande, det är nog varför. Jag går till sängs och inte väntar.