Helloooo Mr Mahan!
Har nog aldrig lyssnat på något av dig förut, skäms på mig, fast jag sett dig och väl känner till ditt Nick.
Blev glad av din låt. Lite spretig och orytmisk produktion, men den sköna 80-talskänslan skapar grym nostalgi. Håller med i många av kommentarerna, stämpartierna både på sång och gitarr är läckra. Jag blir inte klok på hur du har byggt ihop låten, den saknar karta och kompass. Helt klart spännande *ler*. Tack för lyssningen.
Oj va kul att du tittar in!
Visst e det 70-80-tal som gäller för mig.
Och när man blir gammel o grå som jag så blir ju både stegen o takten otajtare o spretigare
Näemen, klart att det e fråga om att sätta ner lite mer jobb på detaljer, problemet e ju närmast det att jag inte är så grymt noggrann av mig när det gäller finsliperiet, ska försöka bättra mig.
Och hur jag får ihop mina låtar då, ........det vet jag nog int riktigt själv heller. Ingen kompass o karta...
snyggt sagt, just så går det till. Först nån ackordgång, sen lite trumkomp, sen resten av kompet och till sist kommer melodin med sång o text.
Men kul att det gillas och att inte hela låten rasar omkull trots den orytmiska trummisen!
TAck Stensdotter för din lyssning o kommentar!
h. johan