Jag tänkte bara påminna folk lite om vår Wiki, som växer sakta, men långsamt...
Själv tycker jag att Wikin är en helt lysande funktion, eftersom det ju inte är statiska artiklar som skrivs en gång för alla och sedan ligger kvar och glöms bort, utan de kan modifieras när någon upptäcker att någon info har missats eller om något sakfel föreligger - eller om det saknas en förklarande bild etc.
Gå gärna på upptäcksfärd i begreppsdjungeln - och om du upptäcker att något saknas - eller kanske hittar en röd länk som du vet att du skulle kunna skriva lite grand om, så tveka inte - utan bara skriv. Om du skriver typ 3-4 meningar så är det bättre än ingenting. Om det inte blir perfekt från början, så kan du eller någon annan komplettera senare med mer info, bilder o dyl, justera layout eller formuleringar, men det primära är att det kommer in fler artiklar. Alla fomuleringar blir ju väldigt lika i alla artiklar om det är för få som skriver, så det behövs friska krafter.
Som det är nu, så finns det nästan 500 ord i "önskelistan" - och visst 17 finns det väl någonting bland alla dessa ord som DU kan skriva ett par rader om, eller hur...? Ta ett ord om dagen ur "önskelistan" och skriv några rader, så går det med raketfart att decimera listan.

Ju mer info som finns, desto mer populär blir Wikin - och det kan i sin tur locka hit fler nya medlemmar till forumet, något som efterlystes för ett tag sedan. Att göra reklam för Wikin är enkelt - och det kan man göra även om man inte skriver något själv. Jag gör ofta så, att om det är frågor om dyker upp i andra forum, så länkar jag speciella termer till vår Wiki (om det finns artiklar om dem förstås...

).