stajo: Tjena. Kan ju inte släppa favvoinstrunmenten helt

Mycket synth för att vara mig alltså. Skarpsinniga analyser som alltid.
Dividend: Nja saknar väl en sammahållande struktur. Mest på skoj och för att få testa nya ljud.
Karl: Skulle vara kul att testa i snabbare BPM. Bara att jag varit lat och klippt i wav och har ingen ordning på midi-spåren riktigt. Trumvariation behövs och ska testa lite i helgen med fills och kanske nåt annat. Honky-tonk-grejjen tar kanske bor den lilla struktur som ändå kanske behövs i en låt? Men om den ska finnas där bör den no förlängas som du skriver. ELP - lyssnade mycket på dem när det begav sig.
mahan: Fasen, vad kul det var att lyssna på dig i Radio Nyland! Var inne på sång i början men fanatasin tröt. Hade väl blivit nåt weirdo med en förfrågan til Ynot att fullfölja. Var har han tagit vägen...?

Och som du skriver sång kan förlåta harmonifattigdom om den håller intresset uppe.
Hormonimicke: Klart du skall fixa till en flöjt för denna tonart också! Eller ska jag transponera skiten? D - stämmer! Kul att det svänger!
Tokai: Antingen eller alltså? Du och Dåligt Gehör (en annan saknad KR-are) är nyttiga sanningssägare. Detta var ett ganska oseriöst måfå-projekt med ett par timmars genomscanning av olika synt-presets. Annars brukar jag sätta mig med en färdig låt och har tänkt igenom hur det skall vara innan windowsloggan med kulramen.
Ny version högst upp: Lyfte ut Honky-to(n)keriet och försökte jazza till det

på slutet. Såg en fantastiskt bra Miles Davis-dokumentär härom kvällen med en legendarisk konsert från Isle-of-White från där han spelade med Keith Jarret, Chic Chorea och säkert några fler megamusiker som jag inte känner till. Man kan ju bli inspirerad för mindre...
« Senast ändrad: 26.05.2008, 00:49:54 by equality »
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves