Tjou HELLPIGGEN!
Snygg discomachine låt! Dunkar riktigt gott i mina öron.
Enda jag hittar att såga om är Åsas sångspår (inte själva sången alltså),
tycker att det låter osynkat, sången ligger hela tiden lite efter och stör det annars tajta greppet.
70, 80 eller 90-tal, för mig går allt, snyggt samarbete här, gillas! 
Är tävlingen avgjord, hur mångte kom ni?
h. johan
Tack så mycket!
aoly Sången ligger lite högt och musiken är ganska uttryckslös. Funkar som bakgrundsmusik, fast å andra sidan brukar jag inte lyssna på såna här grejer till vardags ändå.
Att sången släpar tycker jag passar in ganska bra, Åsa påminner starkt om Debbie Harry som ju sjunger ganska knarkigt. I like =)
Det som jag tycker saknas i själva musiken är utsvängningar och mer boom för att ryckas med av beatet. Dåligt är det iallafall inte.
Att man är metallare betyder inte att man inte kan pilla i andra stilar!
Jo, musiken är ju VSTi till stor del och jag är inte den bäste på sådant. Ser mig som under upplärning fortfarande. Mer variation och händelser skulle sitta smäckt, det kan jag bara hålla med om. Men jag är nöjd bara med det faktum att jag lyckades spela stora delar av keyboardpartierna... behöver väl inte berätta att jag inte direkt är någon keyboardist.

Tack för örat och för att du kommenterade!
Tokai Skitbra det här tycker jag.
Säger som aoly att det passar bra när sången släpar, fick oxå mycket Debbie Harry feeling, ja lite grann.
Rent ljudmässigt är det för ljust, kan vara reverbet som ska skäras i dom övre registren. Är lite osäker där, men kändes rätt så mycket diskant över allt.
Tycker det här cool disco, gillar ackordbytena, t. ex mellan intro o vers, sen i sticket före refr.
Clever done!
Tackar både för beröm, lyssning och att du kommenterar! Den stora skillnaden mellan intro/vers är faktiskt VSTi/gitarr. Gitarren i versen ligger fortfarande kvar men långt bak, byggde resten av arret runt omkring den, sedan sänkte jag den rejält (är en rätt störig distad gura med ett leslie på).
Emulatortill börja med är sången riktigt snygg! bra inlevelse, sådär kaxigt släpigt som sig bör.
mixen är skitbra. riktigt kristallklar i ljudåtergivningen på något sätt.
sen avskyr jag i princip musikstilen, men det hindrar inte insatserna på instrument, sång och körer från att skina blankt
Tackom! Jag ogillar inte disco lika mycket som jag ogillar modern dansmusik av någon anledning. T ex skrattar jag alltid lika gott när jag hör
Burn bay burn! Diisssco inferno! Burn baby burn!!!.
Marruschkka Hoppsan, nu blev det disco..och det svänger fint. Låter 70-tal till viss del, men tillräckligt för att övertyga mej
Hellpig, du har många strängar på din lyra, nice!
Åsa, du har hittat ett kanonbra uttryck här, kaxa på..you know I like
Tack så mycket!
Yllet Förväntade mig att sången skulle låta katastrof till detta beatet, men icke, tycker den funkar riktigt bra. Blev faktiskt lite förvånad när rösten kom in smile
Nu har jag inte tid att lyssna på hela låten, men men. Även det lilla räknas.
Hehe, jag antar att musiken inte föll dig i smaken då...

tackar för kommentar!
Guran det här låter coolt
Åsas sång är super på det här.
kul att få höra lite disco Cool
bra jobbat.
Kul att du gillar och att du skriver en kommentar, tack!!