Forum > Färdiga produktioner

Stensdotter & Larsson - Never Ever

<< < (8/13) > >>

Harmonica mike:

--- Citat från: karl skrivet 30.10.2009, 10:14:04 ---Det var väl jättebra att du bumpar denna...snudd på forumets bästa låt alla kategorier :rolleyes: :rolleyes: gillar den här vansinnigt mycket...mera Anna och Larsson  B)
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 30.10.2009, 08:20:11 ---Över två och ett halvt år sedan nån skrev i denna tråd..Med risk för att bli halshuggen så bumpar jag upp denna.
Vette tusan hur jag har kunnat missa denna pärla..Så dj...a bra.

Den här låten behöver taggas så det blir lättare att hitta den..Stensdottern är ju sällan här så kanske nån av moderatorerna kan lösa det?
Denna låt får helt enkelt inte dö cyberdöden.Lyssna och njut boys and girls.

Mike

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Jo karl,jag hade aldrig tidigare hört denna och fick en smärre chock i morse.Stensdotterns sång här är bland det bästa jag har hört på KR,konkret rå soul - med soul uttryckt som känsla!
Allt levererat i Larssons packning,fenomenalt helt enkelt.

Denna måste TAGGAS!!

Mike

jugas:
oj.... :o :)

vilken jäkla tur att du grävde fram denna, mike....

vilken pärla...balsam för hela systemet liksom...sov skitdåligt inatt, kliver upp fixar en balja kaffe o sätter mig vid burken så där lagom susig...och får höra denna....ljuvligt..!!....perfekt början på dagen :)

jugas:
glömde säga...

allt är ju bra ...men rösten...ojoj....går rätt in!!...direktträff om man säger så.. :D

Marruschkka:

--- Citat från: jugas skrivet 30.10.2009, 11:14:03 ---glömde säga...

allt är ju bra ...men rösten...ojoj....går rätt in!!...direktträff om man säger så.. :D

--- Slut citat ---

Jotack, håller fullständigt med här..och meeera Stensdotter (du sjunger som en gudinna här)..och Larsson :wub:

Låten går varm här :P
Heja er!!

/Marre

cykeln:
J-ligt fin sång - är ju det första som slår en. Hör man gärna mer av!
Bra och skönt ak gitarrspel
Riktigt bra dynamik - varierad
Snygg produktion - väldigt välgjord
Bara bra allt utom ....

Vad är det för "rassel" som kommer in vid ca 120 och sen vid ett antal tillfällen? Låter som en lågmäld variant av det där australiska blåsinstrumentet - diggerido? eller en sån där flärp man satt på cykelhjulet för att det skulle låta moppe ...??
 - eller så är det mina öron som har fått grissjukan ??
Det är en petitess och världslig sak i denna strålande låt

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion