Forum > Färdiga produktioner
Stensdotter & Larsson - Never Ever
stajo:
--- Citat från: Florian le Sage skrivet 03.03.2007, 12:23:39 ---*Se dig själv* är skrämmande lik en sång jag producerade med en tjej som heter Annika Gunnarsson i Ulrika-Ö-götland 2002, och då menar jag skrämmande i både innehåll textmässigt och rent musikaliskt...känner du eller låtskrivaren henne?
--- Slut citat ---
Inte en susning :), men hade varit skojigt att höra låten, var inne på din sida men hittade inget ännu, kanske dyker det upp?
Florian le Sage:
Jag får ta och lägga upp den här efter att ha kollat med henne först!
B)
Hellpig:
Skönt låt, snygga arr, bra sång, välspelat... Gillade låten med andra ord. Bra jobbat!
Harmonica mike:
Över två och ett halvt år sedan nån skrev i denna tråd..Med risk för att bli halshuggen så bumpar jag upp denna.
Vette tusan hur jag har kunnat missa denna pärla..Så dj...a bra.
Den här låten behöver taggas så det blir lättare att hitta den..Stensdottern är ju sällan här så kanske nån av moderatorerna kan lösa det?
Denna låt får helt enkelt inte dö cyberdöden.Lyssna och njut boys and girls.
Mike
karl:
Det var väl jättebra att du bumpar denna...snudd på forumets bästa låt alla kategorier :rolleyes: :rolleyes: gillar den här vansinnigt mycket...mera Anna och Larsson B)
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 30.10.2009, 08:20:11 ---Över två och ett halvt år sedan nån skrev i denna tråd..Med risk för att bli halshuggen så bumpar jag upp denna.
Vette tusan hur jag har kunnat missa denna pärla..Så dj...a bra.
Den här låten behöver taggas så det blir lättare att hitta den..Stensdottern är ju sällan här så kanske nån av moderatorerna kan lösa det?
Denna låt får helt enkelt inte dö cyberdöden.Lyssna och njut boys and girls.
Mike
--- Slut citat ---
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida