Väldigt skön låt!
Det jag upplever är att trummorna verkar vara i ett annat rum eller för långt bak. Jag får i alla fall en sån känsla som jag tror skulla kunna vara anledningen till att jag tycker att det inte riktigt sitter ihop. Annars är det riktigt bra.
MVH
Jag märkte också att trummorna inte känns lika i akustiken som det övriga därför tog jag ned volymen på dom. Det är Addictives utan reverb men ändå låter det rumsligt, tycker jag.
Jag gillar låten, sången och leken i ditt spel. Den komp och riff-gitarr som dyker upp på min vänstra sida är go. Den och mer än den ger mig Beatles-vibbar. Det enda som skiljer låten från en kanonlåt är den lilla svengelska accenten på några ställen. Och på ett ställe tycker jag att jag hör en onödig pitch-korrigering i sången, autotune?
Trevligt skapelse och trevligt framförande helt enkelt!
Jag själv gillar när gitarren tar utrymme då sången tar andningspaus mellan raderna, men som orutinerad gitarrlirare tar det väldigt mycket tid att pröva sej fram hur det ska liras

! Den svengelska accenten får jag dras med tyvärr även om jag gjort lite framsteg sen första gången jag la upp låt på "förra" forumet. Det är inte autotune utan Melodyne som bistått med lite sånghjälp

Självklart att man gillar det här! 60-tals nörd som man är.
Snygga gitarrlicks!
Älskar b-temat även om det är ganska använt, gillar speciellt moll:et
Perfekt 60-tals pastisch. För det är det väl? Pastisch = en älskvärd återskapelse (enligt mig)
Fina sångstämmor
Trummorna hade kunnat vara lite mer drivande.
Skön låt, helt enkelt 
Jo, man får nog kalla det pastisch, för nog är det typiskt sent 60-tal i låten. Här går ränderna aldrig ur hur mycket man än anstränger sej

. Trummorna är ju programmerade, men en livetrummis hade nog fixat ett bättre driv! Skoj att låten gillades!
En genre du behärskar fulländat. Snyggt uppbyggd låt med fina Harrison-licks. Suveränt trumlir som alltid (GA 3?). Bra stämmor. Konventionella harmisar men det välgjorda sticket sänker välbehövlig variation. Finns nog plats för ytterligare något instrument, hammon, stråkar eller piano.
Kul att du också gillar Harrisin-licksen, jag får aldrig nog av den gitarristen

! Trumliret är Addictive som har stor variation i virvelslagen då man ska göra fillsen. Men jag mixade även virvelljudet med en hiphopvirvel från GA3. Dom konventionella harmisarna berodde på att det var ett snabbverk. Jag skulle göra en låt till nästa dag då två gamla spelkompisar skulle titta över och vi skulle ha nåt nytt att spela in på datorn. Dom skulle göra sången men det blev aldrig riktigt färdigt, dessutom lade jag efteråt till en ny vers. Detta var i höstas, och sen dess har vi inte träffas så jag spelade in den själv istället. Hm, jag tycker sticket skiljer sej tillräckligt från vers för att ge variation men som tidigare nämnts också, så skulle det nog berika med ett klaviaturkomp också!