Jag har fortfarande inte sett något från egghuvud och tsmalmbe ang. deras egna produktioner.
känner att jag skulle vilja se nått från dem,de är ändå jäkligt stränga och påpekande i sina svar. 
Jag vill höra vad de har gjort ,så att jag förstår deras referens-ramar när de kritiserar andras mixningar.
Så pojkar,upp till bevis........ 
Och jag menar allvar här.
Jag fattar överhuvudtaget inte varför man skall behöva visa vad man gjort för att ha rätt att tycka til om andras musik. och jag menar allvar med det. En besiktningsman kan ju kolla en bil utan att kunna bygga en? jag vet att du inte alltid vill ha neg komentarer 
Jag är impad av låten totalt sett, även om det inte är i min stil. Jag kan känna att det är lite snedpanorerat, gitarrer ofta til vänster och svep/stråk till höger?
cymbaler kan tonas aningen i volym överlag, dessutom känns rides/öppna hihats/kraschar rumhuggna, kanske nåt me attacktider.
jävligt bra annars. riktigt kul att det finns fler som faktiskt gör låtar över åtta minuter. vem fan hinner få in nåt på tre ? 
Läste i röstningstråden om någon som itne skriver så mycket tycker att folk här har en attityd av inbördes beundran. Det är något av det värsta som nog kan hända ett forum inriktat (delvis) på kreativitet. Då är man liksom stängd för intryck utifrån,
Tycker helt klart att en konstruktiv kommentar (i den utsträcknign man förmår) kan komma från vem som helst, och ändå inte ge upphov till de värsta försvarsreaktionerna, dvs antingen reflexmässigt barnsligt försvar (typ som Ikens ovan) eller - ännu värre - omfatta alla andras åsikter än isna egna. Bäst är nog en balanserad inställning.
Jag håller alltså inte med om att det finns en attityd av inbördes beundran vanligtvis. Beröm ges när det förtjänas.
Det är inte frågan om beröm här,eller ens barnsligt försvar,vid snart 50 fyllda finns inte det......

,vad jag efterlyste(och fick) var referenser från någon som är jäkligt sträng i sina kommentarer,jag fick en inblick in denna persons produktioner,något som gav mej förståelse för kritik och kommentarer från den personen,att kalla mitt inlägg barnsligt är ju totalt fel från din sida tycker jag,eller hur? det är inte heller någon ''försvars reaktion'',utan helt enkelt en fråga:'' vad har du gjort som gör dej kapabel att ge mej sådan kritik när jag inte hört vad du har gjort själv'',är det fel menar du?För att förstå vad som sägs,bör man då inte få veta var talesmannen i fråga står själv?????
''Kontrollera att hjärnan är ansluten innan munnen öppnas'' eller?
nå,ha en fortsatt trevlig helg Dividend.

Bara mina högst egna tankar,om du har problem med dem, PM:a mej,jag svarar,det kan du lita på........