Sköna orientaliska tongångar..
Låter lite som nått band från calcutta jag har
Bra ihopsatt! Gillar!
Tack dividend! Min trogne kommentator
mysigt sväng här, detta gillar jag med. Man har väl inga bra curry-öron direkt men det låter ju som the real deal
snyggt jobbat!
Haha, tackar Freddy. Nja, jag har nog inga Indiska Curry öron jag heller, men djonas är min stora inspirationskälla till detta stycke.
Tjou Kenneth!
Mannen varit på östernresa? Riktigt snyggt hopsytt stycke, lite åt Djonas hållet då.
Snygga teman o riff som sätter sig på hjärnbarken.
Saknar dock lite dynamik o luft i mixen, kanske lite mer djup i olka instrumenten.
Och virveltrumman bör definitivt ha mer fläsk, nu blir den en fis.
Rockar o gungar riktigt skönt, kör vidare, kanske konsultera med Djonas! 
Stora musikaliska framsteg har du gjort Kenneth, tummenupp för det!
h. johan
Nja, det längsta jag kommer östern är genom tankens kraft i tonerna till djonas underbara melodier!

har inte lagt ner extremt mycket tid i mixen men jag tycker det är värdt o kolla det du säger. "Fisen" är charmig på sitt sätt tycker jag. Haha..

Tackar för din sista comment där. Underbart o höra!
Jag känner mig hedrad. 
Skön låt, testade lite gura till den precis...kunde ju inte låta bli. 
Mvh / djonas
Haha! Tur du känner dig hedrad och inte.... Ja, kom inte på nått ord. hehe

Skulle va roligt o höra din gura på!
Tjena.
Låter skitbra det här!!
Härligt indiskt "Bollywood" sväng..Hade jag haft en E-stämd övertonsflöjt så hade jag gärna lirat in lite läckra strofer åt dig..Under sommaren så skall jag bygga ett gäng,även en i E,så kanske lite lir på denna till hösten?
Anyway,skit snyggt jobbat!
Mvh
Micael
Hej HM!

ah, en comment från Blues kungen himself är inte dåligt. Och när blues kungen himself vill lägga på några melodiska strofer tackar jag INTE nej. Oavsett om det passar eller ej.

Ojdå, där rimmade vi lite med .hehe

Kör på bara. Med alla flöjter du har.
Ascoolt!
Kan nog hålla med Mahan om att virveltrumman skulle kunna låta annorlunda. Vet inte riktigt på vilket sätt dock. Anyhow, bra jobbat!
Tjena Chroma!

roligt att du stoppar vid min låt och ger mig några minuter av ditt liv.

Tack för comment och att du gillar.

2 styck respekterade musiker som inte gillar min virvel.. då är det på tiden o kolla på den. hehe

Tack igen för comment!