tJOU pERRRRA!
Du vet ju att jag e svag för såna inbjudningar...förra gången du inbjöd till melodiskapelser så föddes ju hitten "Lovisa" som du kanske kommer ihåg!
Discohumppan behärskar du suveränt, och jag vet att dom sitter som schmäck på dina livegigs. Så här som ett komp så ........hmmmmmmmm.......ojaa.
.........jovisst....volumen på 110 o lite whisky så nog är det svårt att låta detta gå oberört förbi. Men det behövs ju definitivt sång, stämmor, soolon och annan fyllning till detta.
Men till saken Perrra, har idéfloden sinat eller är du rädd för att du ska göra nåt som nån annan gjort tidigare, risk att bli stämd!
Det var ju inte kul det heller, kompisar som .........nåväl, dert klarard du säkert med gehör!
Man blir ju alltid lite fundersam över detta med upphovsmannarätten nu då. Hur kör det om nån slänger in en mellodi som spränger hitvallen? Vem gör inkassot, vems låt, vem drar poången...?
Hur gick det med "Lovisa"? Is she still alive? Hånger hon med på giggar eller har hon fått pension?
Näemen det känns bara lite konstigt att du verkligen söker efgter mellodi, sångare, gitarsoloit eller typ "vad som helst".
Vi här på KR brukar ju nöja oss med kommentar över alstret vi sätter upp, det du nu sätter upp lyfter ju kravet på kommentering o insats till en helt ny nivå!
och det behöver inte betyda nåt negativt, kan ju leda till ett fruktsamt samarbete, men du m,åsta ju göra det klart för möjliga deltaganden vad det är som du kör efter, på riktigt!
Om jag hade lite mer sparetime just nu så kunde jag hänga på, är ju en jäkkel på reffar o stämmor, hehe. Men håller själv på med FestivalFemman och en hel del andra projekt så jag hamnar att passa dtta erbjudandet nu!
Kör hårt Perrra, man akta att du inte kör över nån!

Det gör ont
h. johan