Tjouhej EKO!
Riktigt kuligt gung har du fått ihop, snygg röst, lite roomig o burkigt sound på sångbandningen dock. Orgeln diggas, och gitarren sitter inte i famnen för första gången.
Och sen till trumsounden då, he he...EZ är ju just det som det låter nu, rätt så knepigt att få bort det hårda room o skrammelsoundet. att hitta en mjukare blustyp trumsound kan almost var omöjligt. Så såm ett följande inköp rekommenderar jag varmt Addictive Drums, inte oöverkomligt dyra, ladda up sig snabbt och har en rätt god interface med lättförståeliga inställningar. Även åxå många presound och olika färdiga rytmer o breakr kommer med. Själv kör jag med ett litet Digitrumset Rolamd HD-1 och styr AD :N direkt med dem, funkar jäkligt bra..
Det som gör EZ trummornas användning svårt är att rumsekot inte myckert går att justera på.
Gå in o kolla
http://www.xlnaudio.com/. Sen kan jag hjälpa till trumproblem, köra midifiler genom AD eller åxå knacka ner helt nya trumgångar...
Så nu e det bara att tuta o köra EKO, och var innerligt välkommen hit, detta är vad vi sysslar med hjälper eller stjälper,

h. johan
EDIT: glömde ju att säga att en sån här låtanmälning bruk, alá KR:
LÅTNAMN:
ARTIST/GRUPP:
GENRE:
LÅTLÄNGD:
KOMPOSITÖR:
TEXT:
EV. MEDVERKANDE:
INSPELNINGSÅR:
FORMAT: