Kontrollrummet

Hur får man bort ett eget inlägg

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Har gjort ett eget inlägg , gammal låtversion, som borde tas bort, Hur gå tillväga? Kan jag själv göra det eller det en adminsak?

Detta är vad jag tillsvidare har gjort:
http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=909.0

mvh, mahan

Hittade <flytta ämnet> knappen och körde hela rasket i skräpkorgen, är det så det ska fungera eller ...?
« Senast ändrad: 25.03.2007, 13:08:10 by mahan »
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad tsmalmbe

Yupp. Alla har rätt att "flytta" på sina inlägg. Att ta bort inlägg brukar vi inte ta till, för det ligger genast "censur" i luften då. Skräpkorgen är då rätt plats. Det finns också möjlighet att kombinera trådar, så att allt som handlar om samma sak hamnar i samma tråd - men det är alltid en admin/moderatorsak.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Hur "städas" eller töms skräpkorgen, e de oxo adminsak och skall man "beställa" städningen avadmin?
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad tsmalmbe

Om det inte är direkt kriminellt så föredrar jag att vi inte städar. Också obesvarade inlägg kan  vakna till liv, ett år senare. Eller så kommer nån ihåg en diskussion som förts tidigare, som man vill hitta tillbaka till.

Om nån kräver att få bort ett inlägg eller en tråd, tar vi nog bort det.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.