Forum > Demolåtar

Post Factum - Total Ripoff

<< < (2/4) > >>

Dividend:
Cool öppning. Myskoljud strax innan 0:40. Sant att det låter som någon bra Rage låt, enkla riff och tyngd. Gillar inte rap i metal egentligen, men Rage är ett undantag, så förväntade mig politisk vänstertext till den här. typ "Why stand on a silent platform, fight the war, fuck the norm" (Rage), ¨Det hade sänkt betyget.

Vet inte vad för sång du vill ha, vet dock att jag inte kan vara till hjälp med den biten ;)

Dock BRA låt, s hitta en text och sångare som itne låter alltför mycket Rage eller rapsång. Det finns för många sådana efterapningar ;) Jösses vad hette de där svenskarna som sjöng nåt "you're the real niggers" (blev anklagade för att vara rasister för den låten), sämsta hårdrocksgruppen i världen.

SYNTH:
Svänger bra om detta bara sången till den med!  ;) :)

Emulator:
riktigt fett! tycker det är perfekt. inte mer såna metalkaggeorgier tack, detta är lagom :D

hoppas ni hittar sångare :)

ynot:
fy fan

va bra

säkra på att rage inte var i studion när ni spela in:)
bra mix  arr o lir

sång ...man vet ju aldrig

tony

Bengan_gbg:
Låter som att det kan bli bra - bara jag slipper höra den med rap-sång-kombo.... :)

Bra prodd o fettrockat - kanske skulle vara läge att rensa bort de värsta morello-influenserna (typ solot med wah-divern eller vad fasen det heter...).....

Annars står rock-tummarna i zenit!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion