Forum > Demolåtar

Post Factum - Total Ripoff

<< < (4/4)

Smurkas:
Hallå Hogge!

Det hade varit grymt roligt att ta nya tag. Det var väldigt roligt när vi försökte senast så jag är väldigt positiv till att försöka igen.
Maila mig privat eller nåt så kör vi igen!

För de som försökt lyssna på låten på senare tid så verkar det som stället jag lagt filen på har bättre saker för sig än att låta er lyssna på låten.
Jag tror tyvärr inte att jag kan redigera orginalinlägget längre för att fixa länken  :(

Det visade sig att jag hade helt fel  :lol: Jag har redigerat orginalinlägget så att låten går att ladda ner och lyssna på igen.

Hoppas alla som lyssnar på den tycker om den och var inte blyga med kommentarer/kritik!

hogge:
HAHA..
Faan va kul. Jag hade helt glömt bort denna  :lol:
När började vi med den här? Det måste ha varit precis när jag köpt min lilla studio i januari/februari nån gång eller??

Kolla va jag hitta  :rolleyes:
[mp3=200,20,0,]http://www.neldehof.se/music/total_rippoff_test2.mp3[/mp3]

Jag fortsätter gärna med denna - men Du får inte ha bråttom.. Just nu måste jag få inspiration (och framförallt få grejerna att funka *SUCK*) och fixa Guranos grej bl.a... men som sagt - in a near future...

PS: ja, jag sjunger samma vers om och om igen, men det var den enda textsnutten jag hade så... DS

Eddi:
Tack för den personliga servicen Smurkas. Det lät ju riktigt tungt och bra det där - kul att hogge hittade sångslingan också då växer låten. Justa guror på denna påminner om BS i bästa läge.
Eko

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion