Forum > Färdiga produktioner
AssHunter - Nu Kommer Becka!
perrra:
Bert är as-skön tycker jag .
Lätt en av mina idoler ;)
Dividend:
Bra med folk att se upp till ;)
Såga bert, såga bert...
Nad:
Inte tillräckligt vidrig för att jag skall skratta. Du måste gå över samtliga gränser.
Detta blir bara töntigt. Men låten och proddet är bra som f*n.
Rattlesnake:
Texten lämnar vi därhän. Förstår inte riktigt heller din fascination över den här sortens musik, som bäst passar 18-åriga pormaskförsedda gossar i en sänkt Audi med blå lysrör undertill på raggarrundan en lördagskväll i juli.
Ska vi göra nån analys av musiken så är min första reaktion att du borde jobba med uttalet, för du har något slags gnällbältes-ö:n som låter lite löjligt.
Originalet är inte direkt något mästerverk vad gäller ljudkvalle. Din version är ju bättre. Jämfört med originalet tycker jag dock du har fipplat till basgången. Gurorna låter Virtual Guitarist.
Det är ju tur att man inte behöver betala autotune (eller melodyne)-licensen efter nyttjandegrad ;) Men det låter ju som du har haft kul när du gjorde denna. (Fast jag tror du hade roligast.) Men visst, du är duktig på det du gör, snabb också, så jag tror säkert du skulle kunna göra stålar på att göra covers till ringsignaler o dyl.
perrra:
Tack rattlesnake.
Jo.. jag hade jäkligt kul, jag gjorde ju denna på en kväll och sen när alla artister kom, det va då vi spelade in det där i början och slutet . allt prat...
Så visst hade jag kul, som fasen.. som alltid :)
Men nu blir det seriös musik ett tag igen.. ska skriva en platta till Nathalie nu, vilken bara kommer innehålla, country, pop, och ballader.
Look forward for some demos in here ;)
/Perrra
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida