hehe shit

Man kanske skulle börja skriva mer sånna här texter, eftersom detta verkar folk ta åt sig på .
Eddie Meduza, en vääääldigt stor "artist" i Sverige när han levde.
Hans texter va typ helt sjuka, men jävligt roliga (enligt mig).
Och det är jäkligt konstigt att han kunde bli så stor.. Vet ni varför?
Tack vare Bert Karlsson... ...
Till slut så accepterade folket hans musik. trots dom extremt vulgära texterna..
"Slecka en käring, där det loktar sill" .... men det är helt ok? det är inget kränkande mot kvinnor.
"Fruntimmer sa en ha o knulla mää" - " " -
Osv osv osv osv osv
Och i hans texter ska väl tilläggas att inte allt direkt va ironi som alla mina sånna här låtar är.
Men jag tänker inte försvara mig på det sättet.
Mitt försvar är helt enkelt, att det är ett uttryck vi använder här i trakterna, på SKOJ .
Förstår nu i efterhand att ni reagerar på just den frasen, jag kunde väl tänkt mig för lite grann hehe.. och bytt spräcka mot nåt liite mildare.
Men nu är det gjort, och att jag ska ha nåt slags ansvar för "minderåriga" .. kom inte o snacka sånt, när man kan gå till vilken site som helst och se hur mkt skit som helst idag helt gratis.
Så min låt mot gratis äckelporrsiter är typ inget.. så sånt där tar jag absolut inte på mig .
Och ... tar inte folk det som ett skämt, så är det inte längre mina problem.
Jag har gjort parodier i över 10 års tid.. Och lär inte sluta med det heller.
Det som hjälp till och som gjort att jag nu haft över
4 miljoner nerladdade mp3 låtar från min site.
AssHunter är kaxigare, och använder mer värre ord än "jag själv" .
Men det är ju en Image.. även om jag förmodlingen är den mjukaste och snällaste personen som finns innerst inne.
målgruppen är ingen speciell, då denna låten gjordes först o främst till DiscoCrew som på skämt.. dom fick låten direkt och dom älskade den.. tills deras psykopat till manager kom och börja gråta för att han själv vart delaktig i orginaltexten och ska sno pengar från deras release.
Så... det är med lite hat jag skrivit just texten, pga jag vet att managern är delaktig i den.
Jag ger er gärna hela historien, men ingen skulle orka läsa

Oavsett.. det FINNS en anledning till att texten är väldigt grov i denna.. grövsta jag nånsin skrivit.. "men texten borde ni aldrig bytt" tex betyder att dom borde aldrig tagit hjälp av den såkallade managern överhuvudtaget. Pga han som vanligt kommer sno åt sig all ära, och med garanti stå som ensam låtskrivare på skivomslaget, som på alla andra grejer han "vart inblandad" i .
så som sagt.. det finns en anledning till allt jag gör.
/Marcus