Kontrollrummet

Dividend feat. Marrrushka - Contemplation

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Denna har jag helt missat.
Har inte alls läst dom fem sidorna kommentarer utan bara tycker dirtekt:

HM sjunger underbart med sin baryton. Men i början låter han som om fått käken ur led. Stavelserna kommer inte fram. Men det det blir bättre sen. När Marru kommer in, ytterligare en baryton, men kvinnlig, blir det ljuv musik. Gillar när det sjungs unisont, som älskande par.
Tycker nog också att bakgrundsmusiken skulle vara lite mer återhållsam så att sångarnas melodier kommer fram bättre. På en del ställen i alla fall. Vad är det för en text? Självskriven eller?
Musik för själen, tack alla inblandade.

Ja har skalat ner sångpartiet nu. Tack för lyssning och uppskattande comment!

Texten skrevs avv Marrr och HMike!
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
ja, alltså....tycker det ljudmässigt låter skitbra nu. lite andefattigt utan melodier, men det skall ju på sång. kommer blir skitbra :)
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
ja, alltså....tycker det ljudmässigt låter skitbra nu. lite andefattigt utan melodier, men det skall ju på sång. kommer blir skitbra :)
Tror jag med. :) Tack för kommentar!
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Per,då har jag dragit ned den här verren..

Har du en version med det vi hade sjungit så här långt..typ en med sång waven på som jag skickade till dig i fredags? I så fall,skicka mig den..mp 3 duger..Gärna innan morgondagen då jag sparkar igång direkt jag vaknar..
Det gör det hela mycket lättare när jag skall lägga i de fungerande sångdelarna..Osäker på om du har arrat om i låten och då blir det marigt att synka in det vi gjort så här långt...

Mvh
Micael


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Hoppas du läser detta då. Omarrat har jag gjort, men inte på ett sätt som skall göra så sången inte passar. Har ingen verre med sång, fick aldrig ner waven du skickade ordentligt.

Det jag gjort är att ta bort klarinett och horn där sången är samtidig. Och istället låta höga stråkar spela saker och ting.
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Hoppas du läser detta då. Omarrat har jag gjort, men inte på ett sätt som skall göra så sången inte passar. Har ingen verre med sång, fick aldrig ner waven du skickade ordentligt.

Det jag gjort är att ta bort klarinett och horn där sången är samtidig. Och istället låta höga stråkar spela saker och ting.

Perfekt då vet jag..glömde oxå tillägga att det låter ohyggligt bra nu!! Jag skall ta om några av mina mindre bra passager så får vi se hur det blir..Marr har skickat ny fil oxå.. :wub: Så det är  nära nu...
Höres i morgon då..

Mvh
Micael


Utloggad cykeln

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 795
  • När man är ute och cyklar känner man vinden
    • Visa profil
I mina öron låter det som en ouvertyr till en opera av Ludvig van (eller hans kineskiska brorsa)
Mäktigt. Instrumentljuden är super!
Det är lite sorgset, mörkt .. man väntar på något .. ett utbrott?
Lyssnade oxå på mix3 men eftersom det jobbas på nya pålägg så väntar jag.
Men det kan blir riktigt maffigt detta!
Du kan verkligen måla bilder med dina orkesterverk!
Det här visas längst ner i alla mina inlägg - kommer du längre ner är du på djupt vatten


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
I mina öron låter det som en ouvertyr till en opera av Ludvig van (eller hans kineskiska brorsa)
Mäktigt. Instrumentljuden är super!
Det är lite sorgset, mörkt .. man väntar på något .. ett utbrott?
Lyssnade oxå på mix3 men eftersom det jobbas på nya pålägg så väntar jag.
Men det kan blir riktigt maffigt detta!
Du kan verkligen måla bilder med dina orkesterverk!

Hej cykeln! Det var ett tag sen :)
Sångpålägg och så skall komma ikväll... Utbrott och beethoven? Tack för jämförelsen men är lite mer inspirerad av körtemat till Wagners Parsifal här, den växer och växer och tunnas sen ut till tystnad...
Tack skall du ha för comment!
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Tankat upp färdiga versionen i trådhuvudet. (Kanske tas kineseriet bort de sista 2 minuterna. Men i övrigt helt färdig.)
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Jorå nu funkar det rätt bra..Lyssnat lite på "Kineseriet"..

Varför inte? Det är ju lite av ditt signum.

Annars så tackar jag för ett gott samarbete som dock tog lite tid..Men man rår ju inte över vårfloder och annat rackel..

Mvh
Micael
« Senast ändrad: 02.06.2008, 20:34:25 by Harmonica mike »


Utloggad Light Head

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 102
    • Visa profil
London's filharmoniska orkester och Tom Waits gör en oväntat lyckad komposition   B)


Allvarligt, det är hög nivå på detta! Vissa partier tenderar att dra lite åt det sakrala, medans andra har tydliga musikalintentioner,, Det "kinesiska" är inget jag märker eller hänger upp mig på.

Några små svajiga sångtoner strax innan 4 minuter.

Rösterna gillar jag i övrigt skarpt! Det är kraftfullt och samtidigt känslosamt. Musiken låter riktigt proffsig! Man kan nästan inte tro att det är en drös digitala amtörer och wannabe's

Mycket impad, än en gång!

Ett förslag. Om ni kan få till en hel svit med låtar i samma stil så tycker jag att ni skall försöka få något bolag intresserat av detta!


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
London's filharmoniska orkester och Tom Waits gör en oväntat lyckad komposition   B)


Allvarligt, det är hög nivå på detta! Vissa partier tenderar att dra lite åt det sakrala, medans andra har tydliga musikalintentioner,, Det "kinesiska" är inget jag märker eller hänger upp mig på.

Några små svajiga sångtoner strax innan 4 minuter.

Rösterna gillar jag i övrigt skarpt! Det är kraftfullt och samtidigt känslosamt. Musiken låter riktigt proffsig! Man kan nästan inte tro att det är en drös digitala amtörer och wannabe's

Mycket impad, än en gång!

Ett förslag. Om ni kan få till en hel svit med låtar i samma stil så tycker jag att ni skall försöka få något bolag intresserat av detta!


Japp Lighthead,
En bluesman och en rock kvinna möter Ludwig Van The Man alias Dividend..och då blir det så här :)
Mera låtar i denna genre,tja varför inte? Kul att göra nåt annat än man är van vid,det här är ju Pers hemma plan - och våra röster funkade till detta.
Skitkul att du gillade det! Vi bockar och bugar stolta som tuppar.

Mvh
Micael/Dividend/Maria


jay thomas

  • Gäst
Tjofaderittanmusik! Nu har ni fått till det otroligt kejsarlikt.  :)

Skulle kunna vara taget ur en stor episk film av Bertolucci, typ den sista kejsaren. Gillar mycket, otroligt imponerande hantverk. Att den är nerskalad på stämmor tycker jag förstärker mäktigtheten utan att bli blaffigt. Marr har fått till ett bra sångljud, nu är det inte längre kokvrån.  :)

Många cudos till var och en av er, jag bugar ödmjukast!  :wub:
« Senast ändrad: 03.06.2008, 16:06:00 by jay thomas »


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil

Utloggad tsmalmbe

Får man vid det här skedet såga mixen ännu, eller är det för sent?
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil

Utloggad tsmalmbe

[img align=right]http://www.constructioncomplete.com/cc/images/items/b_DiamondConcreteChainSawsDiamondChainSawsGasPowered-PartnerHusqvarnaK950DiamondChainsaw.jpg[/img]Väldigt dundrande mix. Stråkarna striden väldigt med hmikes röst. Vokalerna är väldigt otrevligt dynamiska - fluktuativa. Rösten borde breddas på med en bra effekt. Stereobilden låter lite artificiell med vissa strings utbreddade extremt, och så rush-hour i mitten. En lättare och luftigare ljudbild skulle vara att föredra. Ingen riktig bas hittar jag heller, synthstråkarna fösöker kanske göra det. Rösterna borde balanseras bättre med varann, och möjligen panoreras lite kring mitten så att man kunde se tre personer stå i bredd, inte på varann. Körerna då hmike sjunger medsig själv är inte alls pannade så brett som de borde. Nu låter det dessutom som om vissa sångare skulle ha en strumpa på en SM58:a, och andra en Neumann.

Lyssna i lurar så hör ni också detta.


.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil

Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
Ambitiöst verk som skall ha stor credit för sin originalitet och fina sånginsatser. Men sorry boys and girl - jag kan inte ta till mig detta  :o.
Får ingen struktur (jag har lyssnat några gånger), väntar på något tema eller melodi som skall ta tag i mig och det vet jag att ni alla är kapabla till. Uppfattar stycket som ett enda trevande efter ett mål som aldrig kommer. Sången ligger emellanåt dessutom väldigt nära kontrabasarna och det blir grumligt och grötigt.
Kanske är det inte jag som förstår stycket. Skall det ingå i ett större verk, en symfoni kan det platsa bättre i sådant sammanhang men funkar inte för mig så här. Gillar inte att vara negativ men själv uppskattar jag ärlighet mer än nåt annat i feedbacksammanhang. 
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad tsmalmbe

Låten är ju definitivt ett original, så det skall ni givetvis ha plus för. Jag är dålig på att berätta att det jag inte klagar på i själva verket är bra...

Dessutom beklagar jag att jag inte tagit mig tid att analysera ert verk tidigare. Men ni brukar ju fråga då ni skall ha öron :)
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
[img align=right]http://www.constructioncomplete.com/cc/images/items/b_DiamondConcreteChainSawsDiamondChainSawsGasPowered-PartnerHusqvarnaK950DiamondChainsaw.jpg[/img]Väldigt dundrande mix. Stråkarna striden väldigt med hmikes röst. Vokalerna är väldigt otrevligt dynamiska - fluktuativa. Rösten borde breddas på med en bra effekt. Stereobilden låter lite artificiell med vissa strings utbreddade extremt, och så rush-hour i mitten. En lättare och luftigare ljudbild skulle vara att föredra. Ingen riktig bas hittar jag heller, synthstråkarna fösöker kanske göra det. Rösterna borde balanseras bättre med varann, och möjligen panoreras lite kring mitten så att man kunde se tre personer stå i bredd, inte på varann. Körerna då hmike sjunger medsig själv är inte alls pannade så brett som de borde. Nu låter det dessutom som om vissa sångare skulle ha en strumpa på en SM58:a, och andra en Neumann.

Lyssna i lurar så hör ni också detta.




Tsm:
Bra feedback.Mixningen av sången tar jag på mig..Först hade jag en drös med stämmor som var pannade över hela fältet,på min sång..Skalade bort det mesta inför finalmixen glömde att panna ut de som blev kvar..Lätt fixat.

"rösten borde breddas på med en bra effekt"..Hur menar du? Delay,reverb,dubbning...?

Håller med om att sångdelarna är lite ojämt mixade volymmässigt..

Vem av oss har en Neumann? Förstår att det låter olika om våra sång prylar då det skiljer drygt hundra mil mellan oss..Tur att du inte hörde första och andra verren :D
När jag sjunger så här kraftigt,så brukar jag backa en bit - men då följer det med en bit av rumsljudet och jag brottas med betongväggar som jag försökt dämpa efter bästa förmåga..Menar du min eller Marias fil?

Dividend får ta det andra med dig,uppskattar verkligen att du lyssnade och kommenterade.

Mvh
Micael


Utloggad Plinka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 000
  • Peace, Love and Missunderstanding
    • Visa profil
    • YogaDansa
Verkligen ett intressant och konstnärligt skapat verk detta! Mycket härliga sånginsatser också! men kanske ligger det nåt vad tidigare skrivits... lite dynamik skulle inte skada, en slags uppbyggnad under låtens gång! Men jag måste säga att ni verkligen presterat något eget !
Plinkar på en låt...


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Ambitiöst verk som skall ha stor credit för sin originalitet och fina sånginsatser. Men sorry boys and girl - jag kan inte ta till mig detta  :o.
Får ingen struktur (jag har lyssnat några gånger), väntar på något tema eller melodi som skall ta tag i mig och det vet jag att ni alla är kapabla till. Uppfattar stycket som ett enda trevande efter ett mål som aldrig kommer. Sången ligger emellanåt dessutom väldigt nära kontrabasarna och det blir grumligt och grötigt.
Kanske är det inte jag som förstår stycket. Skall det ingå i ett större verk, en symfoni kan det platsa bättre i sådant sammanhang men funkar inte för mig så här. Gillar inte att vara negativ men själv uppskattar jag ärlighet mer än nåt annat i feedbacksammanhang. 

Eq då:
Jo men så är det,man behöver inte gilla allt.Bättre att säga vad man tycker det ger ju alla en chans att förbättra alstret.Möjligen så beror sång krockarna på att jag mixat vissa sång delar lite lågt..det är rätt ojämt i volym..Kan hända att jag borde skära lite botten ur min röst oxå då jag går väldigt lågt ibland..

Vissa gillar låten andra inte,,Jag får rysningar bakom nacken på vissa partier så jag får säga att jag gillar det.

Vi tar nog mixen på en runda till efter Tsm:s tips som var lysande som vanligt.

Tack för komment Mikey.

Mvh
Micael


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
PLinka: Dina tankar är mottagna :)

Eq: Tack för negativt inlägg ;) Ligger en del i det du säger om kontrabasarna..

Tsm: Dina tankar är satta under seriös observation ;)

Tack väldans för kritik alla!
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Rattlesnake

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 522
    • Visa profil
Då har jag uppdaterat mig på denna låt. Melodierna vill fortfarande inte landa riktigt, även om Marrs börjar fastna. Slutet hade jag inte hört förut, tycker det låter riktigt bra och häftigt att man kan ana sången långt bak.

Sången låter bättre överlag, men jag kan hålla med tsm om att det låter som olika mikrofoner, inte olika rum. HM har krisp och tydlighet, medans Marr är hårt skuren i toppen och det låter som läspljud på s:en.
DON'T PANIC


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Tjou i Operan igen!

HAr gått några versioner sen senaste kommentar, nu  börjar ni snart ha den på det torra.
På några ställen e HM:S röst lite grov ännu typ vid "Ave Maria" stället, lite för mycket botten alltså, dom nyinsjungna delarna sitter fint!
Och nån nämnde panoreringen av sångarna,
håller med om att jag åxå ville "se" en lite mer utbredd grupp på estraden, inte står dom ju i rad bakom varann på riktigt heller... :P

Men en jättesnygg stämning ligger i detta, sitter o lyssnar o småryser faktiskt. Per har skruvat ihop ett bravurnummer och tillsammans med solisterna har ni framkallat nåt som inte KR tidigare har upplevt. Tummen upp för hela gänget! :)

h.   johan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Tjou i Operan igen!

HAr gått några versioner sen senaste kommentar, nu  börjar ni snart ha den på det torra.
På några ställen e HM:S röst lite grov ännu typ vid "Ave Maria" stället, lite för mycket botten alltså, dom nyinsjungna delarna sitter fint!
Och nån nämnde panoreringen av sångarna,
håller med om att jag åxå ville "se" en lite mer utbredd grupp på estraden, inte står dom ju i rad bakom varann på riktigt heller... :P

Men en jättesnygg stämning ligger i detta, sitter o lyssnar o småryser faktiskt. Per har skruvat ihop ett bravurnummer och tillsammans med solisterna har ni framkallat nåt som inte KR tidigare har upplevt. Tummen upp för hela gänget! :)

h.   johan

Oj vad kul Johan!

Jag får samma känsla vid några passager - rysningar i nacken.Per har gjort ett grymt jobb här.
Vissa av Kr:arna gillar det inte.Andra säger att det saknas melodier och struktur typ - ja det är olika åsikter.Men de positiva kommentarerna leder överlägset,så är det i musik världen alla kan inte gilla allt..Jag gillar ju inte pop tex.. :)  och dom lirarna verkar inte gilla detta  :P Lite olika åsikter som sagt..Jag skruvar till sången efter tips av dig å Tsm..

Lite kvar således,samt en liten grej som jag skall ta med Per..

Mega thanx för comment.

Mvh
Micael


Utloggad Marruschkka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 677
  • Är det bra så är jag på!
    • Visa profil
Åh, så fin feedback från flera..Mahan:s, J.T:s t ex, jag gillar oxå Dividends musik väldigt mycket, det var  ett stort nöje att få göra detta jättevackra stycke, en verklig maestro på den här typen av musik.

Panoreringar verkar vara helt relevant på sången, men det görs naturligtvis nu, litar på H.M jag.
Det blir jättebra det här, får lite mersmak på denna genre nu, kul med nya inputs :P

/Marr
https://soundcloud.com/tokstollan


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Åh, så fin feedback från flera..Mahan:s, J.T:s t ex, jag gillar oxå Dividends musik väldigt mycket, det var  ett stort nöje att få göra detta jättevackra stycke, en verklig maestro på den här typen av musik.

Panoreringar verkar vara helt relevant på sången, men det görs naturligtvis nu, litar på H.M jag.
Det blir jättebra det här, får lite mersmak på denna genre nu, kul med nya inputs :P

/Marr

Trust in me Marr :wub: Fixar resterande till veckan.

Mvh
Micael


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Hur gick det med det där mike? :)

(Jajo, jag sa iofs att jag skulle kolla upp kontrabasteknik... :)
« Senast ändrad: 02.07.2008, 18:26:08 by Dividend »
https://soundcloud.com/user7789882


freddy

  • Gäst
Jag har inte heller kommenterat detta pga att jag har svårt att bilda mig en åsikt om detta verk. Det låter bra och framförs med elegans, men jag fastnar inte.. inte ens lite. Jag är ledsen. Är nog inne på eq's spår där, det är liksom ingen melodi som tar tag i mig. Kanske är jag för enkel i mitt melodisinne. Men jag behöver något som gör att jag vill återkomma till låten och lyssna igen. Hittar inget sådant i denna låt.

Dock vill jag poängtera att sånginsatser och musik framförs väldigt bra. Tycker även att mixen funkar bra.

Jag tror det är lite "farligt" arbetssätt du kör med divided, att göra ett stycke och sedan tänka på sången när det nästan är klart? Om jag nu förstår dig rätt på denna punkt. Jag brukar jobba från andra hållet. Men detta passar kanske inte alla heller. Bara en tanke.

Bra jobbat samtliga iaf!


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Jag har inte heller kommenterat detta pga att jag har svårt att bilda mig en åsikt om detta verk. Det låter bra och framförs med elegans, men jag fastnar inte.. inte ens lite. Jag är ledsen. Är nog inne på eq's spår där, det är liksom ingen melodi som tar tag i mig. Kanske är jag för enkel i mitt melodisinne. Men jag behöver något som gör att jag vill återkomma till låten och lyssna igen. Hittar inget sådant i denna låt.

Dock vill jag poängtera att sånginsatser och musik framförs väldigt bra. Tycker även att mixen funkar bra.


Tack för lyssning i vilket fall :) Grejen är att vi skall fixa basen mm (är det tänkt.) Trevligt att du tycker det låter ok iaf. Svårt att hitta melodin ibland, ja...

Citera
Jag tror det är lite "farligt" arbetssätt du kör med divided, att göra ett stycke och sedan tänka på sången när det nästan är klart? Om jag nu förstår dig rätt på denna punkt. Jag brukar jobba från andra hållet. Men detta passar kanske inte alla heller. Bara en tanke.

Jag står ju varken för sång eller melodi här :) Den tillkom efter jag hade skrivit ursprungliga contemplation..

Men sant att min sångmelodi hade låtit annorlunda. Nåt att fundera på kanske (för mig)..
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Jou Per.. Bor i stugan nu.. Dåligt med internet och så.. Mest mobil kommunikation . Vet vad jag skall göra på denna.. Hang in there mate.. Mvh Micael


Utloggad cykeln

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 795
  • När man är ute och cyklar känner man vinden
    • Visa profil
Lyssnar igen på detta verk
Det är hög imponasfaktor med goda insatser från er alla
Stycket som sådant har mer karaktär av mellanakt än huvudnummer
man liksom väntar på att det ska utmynna och braka loss i en svindlande aria.
Men som sagt hög klass!
Det här visas längst ner i alla mina inlägg - kommer du längre ner är du på djupt vatten


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Jou Per.. Bor i stugan nu.. Dåligt med internet och så.. Mest mobil kommunikation . Vet vad jag skall göra på denna.. Hang in there mate.. Mvh Micael

Jag bör skicka en ny wav till dig - med justerad bas - när du kommer tillbaka till civilisationen!  :lol:
https://soundcloud.com/user7789882