Forum > Färdiga produktioner

Dividend feat. Marrrushka - Contemplation

<< < (2/35) > >>

Dividend:
Handlar inte om att sno om du skulle sjunga istället. Jag kan skriva en ny åt henne senare (there is much where that came from ;), eftersom hon igår sa att hon gärna väntade lite pga mycket.

Du har en väldigt bra röst, imponerande. Och jag gillade din inspelning. Den tillfogade en ny oväntad dimension åt alstret.
Men kanske bäst att jag sätter noterna inom barytonintervall med t ex piano? Jag har en ganska god idé om hur melodin bör vara, det mesta finns där men spelas av andra instrument just nu.

Kul i vilket fall! Speciellt att höra din baryton igen :) Tredje lyssningen. Kan faktiskt tänka mig att sno lite av din melodi ;)

Marruschkka:
 :wub:

Så fiiint, blev rätt tagen ju! Så snabbt du fick till det här..*grymt impad*, och  int´ gör det nåt att det inte låter Purcell, för det är du som gör detta, och ingen annan, det var väl ändå meningen?*s*

H.M:Kanoners med barytonstämman..verkligen skitsnyggt, jag kan peta in lite hög alt här som överstämma till dej, så kan det bli lite spännande ;)

/Marr

Harmonica mike:
Tar du ut melodin åt mig så underlättar det ruskigt...

Röst resurserna finns nog för att göra ett vackert collab av detta.Kanske skall jag blarra in lite mer improviserat så får du lite mer styrning när du tar ut melodin,vad tror du om det?
Fast det bästa är nog om du tar ut melodin,annars blir det krig om upphovsrätten :P :lol: :lol:

Vidare så skall ju sånt här göras på italienska,vette fanken dock hur vi gör med det..Jag kan ett ord - ciao!

Ett till: arrividerci.

Mvh
Micael

Marruschkka:
Jag kan göra en liten överstämma här, så gör du nåt åt mej senare Divi, det blir jättebra :D

Om nån blir så här inspirerad att sjunga som H.M, så är det inga probs, jag sjunger gärna andra-fiolen, om det nu behövs ;)

/Marr

Dividend:
Capricciosa! :)

Marr: Visst, jättekul! Det blir en intressant utmaning att samarbeta med två sångare samtidigt. :)
Edit: Visst det var för att Mike blev så inspirerad, som jag höll på att glömma dig :) Ingen tankar om andrafiol här  :lol: Det kommer mer! (Och kanske bättre ;) Du får gärna lägga överstämma!

HM: HAha, eller engelska. Purcell skrev ju opera på engelska, och mozart och wagner på tyska :) Vi får hitta nån poet ;)

Blarra gärna på om du vill. Kan finnas saker att hämta :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion