Det skulle förvåna mycket om ett av världens ledande företag i den branschen inte har det, problemet är nog att dina komponenter inte ser ut som deras eller seymor duncans för den delen. Sen har det nog kommit X antal varianter under åren också.
Men jag vill inte vara taskig det är inte det jag är ute efter utan bara infa om en riktig guld källa för gitarrbyggare. Dom skickar kataloger gratis över hela världen till och med utan att du köper nåt. Skickar också ut ett nyhtesbrev via mejl med riktig bra tips, får väl minst ett i månaden. Jag har ett gäng som jag kan skicka vidare om man vill ha.
Tipsen kan handla om tex. hur man får en ny reservdel att passa in utseendemässigt på en gammal Gibson raritet eller hur man fixar halsen på sin Martin akustiska gura som frugan har backat över med bilen

. Dom tar fram nya specialverktyg och smarta lösningar både när det gäller restaurering eller nytillverkning av stränginstrument löpande, har ofta flera alternativ på just verktygen.
För att mäta strömvägarna på din switch så kan du använda ett billigt universalinstrument från biltema eller liknade företag. Du mäter med hjälp av ohm meter funktionen i instrumentet. När instrumentet visar noll om du håller mät pinnarna på två anslutningar så leder det igenom mellan dom och om du testar på det sättet med switchen i olika lägen så så bör du ju se hur det ska vara.
Ett stalltips det är nog att i ändläget antingen åt ena eller andra hållet så har du antingen stall eller halsmick och i mitten båda. På så sätt kan du kolla upp hur just din funkar och helt enkelt ta ett passande kopplingsschema där den typ av komponenter som ingår i din gura finns med Tex. två mickar en ton kontroll, två volym kontroller och en trevägsswitch etc. etc.
Obs det kan bli lite förvirrande att säga strömvägarna i ohm sammanhang det får inte vara ström på utan man mäter helt enkelt motståndet och visar det noll så finns det inget alltså leder det igenom.
Skickar med det som jag hittade här hemma men jag hade inget som specifikt står är för telecaster dessvärre.