back from italy,stora solbrillor och därför en solbränna som påminner om

det är sannerligen roligt att komma hem och läsa alla de fina kommentarerna här på KR
texten håller med om att den är rätt klyschig, jag ville liksom skriva lite på näsan, det självklara, carpe diem osv, även om vi alla vet att vi borde ta vara på nuet bättre så är de flesta av oss rätt dåliga på det, jag kan iaf tala för mig själv att jag inte är särskilt bra på att leva som jag skriver

sen är jag rätt ny på att skriva på svenska, jag har alltid skrivit engelska texter innan, så det tar väl ett tag att hitta tonen i svenskan,, däremot gillar jag nu att inte vara språkligt begränsad och känner att där finns ett stort landskap därute att utforska
sången det värmer sannerligen att få höra att så många uppskattar sången, man blir ju nästan generad

ibland tycker man att det låter ok men många är de gånger då man känner att "fan det låter ju inget roligt det här" så det är verkligen en boost för självförtroendet att få höra att man duger, tack

lite kul att skånskan uppskattas, är det ingen som tycker skånskan låter förjävlig ?
låten det är kul varje gång micke skickar ner nåt som man får sätta tänderna i, att få göra melodi och text till musik har jag velat göra så jäkla länge, så tack Micke för att du bara är bäst

och det är skitkul att höra att fler gillar det och att det passar ihop på någotvis

när det gäller det instrumentala och mixning så är jag total analfabet och det är med varm hand jag låter micklo härja fritt
det blev nästan en novell detta men jag hade ju en veckas kommentarer att ta igen, tack för alla synpunkter