version 2.0: http://www.speedyshare.com/851421896.html
Tack för alla svar! Man blir lätt blind när man håller på intensivt med en låt så det är skönt med nya idéer och synpunkter. Har nu ändrat lite i låten men fortsätt att komma med förslag till förbättring.
Till att börja med, skön låt! Men bort med koklockan! 
Skulle även gärna höra gitarren panorerad en aning och sedan en till gitarr i andra högtalaren (till exempel när du "går upp" och spelar ljusare). Kanske en dum idé, vad vet jag, men det skulle vara kul att höra. John är ju duktig på det så jag tror du förstår vad jag menar. Eller bara panorerad till någon sida (jag tycker det är skönt när dte är lite panorerat
).
Men spännande låt! Ska bli kul att höra med sång 
Koklockan är nu inlåst och nyckeln slängd i havet. Har kortat ner introt och panonerat gitarren och lagt till "vanlig" och "hög" gitarr samtidigt på höger-vänster. bra idé!
Gillar basljudet som drar igång låten. Trummornas lite ovanliga spelsätt lockar rätt bra i början också. blir lite tråkigare sen, lite yvigare spelstil kanske...även om detta är snyggt.
Bra elgitarrer över lag. Im a sucker for wah! Basen är bra, skönt slapljud, bra pålagt.
Skulle kanske vilha ha något av följande: wurli/piano/B3 antingen lågmälda ackord eller luftigt fingerspel.
Koklockan gör sig bäst inlåst i ett kassaskåt, bakom en låst dörr märkt "varning för leoparden".

Hör hjust nu basfillset: första halvan bra, sen är det nägra toner innan trummorna kommer igång. de låter tråkiga, klara sig inte ensamma typ..men med annat instrument/sång så bör de funka.
Trummorna efteråt lever upp lite snyggt också.
Mycket bra, ska bli kul att följa den!
koklockan är ett minne blott. Skräpburken ger mig alldeles för dålig latency för pianospel just nu, men annars en bra idé. Har lagt till baklängessolo på första delen av basfyllet, tyckte att det blev mycket bättre

Åu jees!
Häller med om koklockan.. säg åt EZ att han gräver ner den i träsgården. Sen gäller de att få samma akustik för instrumenten som trummorna, nu låter dom liksom i skilda rum. Lite mera fläsk på sologitarren, och har du lite funkysong att lägga till ...that´s it!
Fina pipor o gott drag 
Jag bankade sönder koklockan, grävde ner den, grävde sen upp den igen och skickade den till rymden

Har inte börjat mixa låten än men behöver mycket tips där lite senare eftersom jag inte är så duktig på att mixa än. Tänkte köra igenom waves tutorial och se om det hjälper...
Coolt!
Kan bli riktigt bra det här!...otight i trummorna på en del ställen.. men snygg och intressant wah-wahgitarr..
koklockan går bort..ska du ha den med får du köra rak takt.
Helt säker på att du har en grymmefunk på gång!...
Koklockan försvann spårlöst, och jag lyckas inte hitta den mer av nån anledning

Trummorna är bara några millisekunder förskjutna för att göra dem mer mänskliga. Däremot är basen lite otajt på vissa ställen men det är riktigt svårt att slappa tight i 5 minuter så jag är villig o blunda för det just nu

Det är svårt att säga vad detta är eller kommer att bli när det än så länge i stort sett bara är ett komp.
För mig låter rätt konventionell funk. Tycker även att kompgitarren är lite otajmad/seg här och var och har ett rätt trist ljud.
Det som är bra är den fuzziga sologitarren, wha-wha-gitarren samt när percussion får låten att lyfta ett tag i slutet.
Yes box, har tajtat till gitarrerna nu så jag hoppas att det låter bättre.
tack för alla tips och kom gärna med fler tankar
mvh