Forum > Färdiga produktioner
Chris Michols - The Long Road
lonewind:
--- Citat från: Wernborg skrivet 25.04.2008, 23:17:45 ---Soft platta. Sammanhållet och snyggt.
Verkligen bra jobbat. :)
Tack så mycket.
--- Slut citat ---
Åh, det är jag som ska tacka för lyssningen!
/Chris
lonewind:
--- Citat från: Yllet skrivet 25.04.2008, 23:53:09 ---Jag har också laddat ner, ska bli kul o lyssna.
Tack!
EDIT. Nu har jag lyssnat igenom, känns sammanhållet och bra. Gillar sista låten bäst.
/Jon
--- Slut citat ---
Hej Jon!
Verkligen kul att du lyssnat och gillar!
Tusen tack för vänliga ord!
/Chris
lonewind:
--- Citat från: Dividend skrivet 26.04.2008, 13:33:57 ---Lyssnar igenom skivan här. Inte min typ av musik egentligen, men lätttillgängligt som det skall vara och det finns faktiskt några "spår" jag tyckte om redan på första lyssningen. Av nån anledning gillar jag t ex Everything I need, utan att riktigt kunna förklara varför :D... Bra låt helt enkelt. Sista låten, ja, den är också helt ok.
Väl jobbat! Sångaren (du?) sjunger utan inslag av skandinavisk dialekt, vilket inte är jättevanligt. Det går, men skall vara svårt att träna sig fri från ljuden i sitt modersmål typ efter år 15 av sitt liv.
Produktionen, verkar felfritt och proffsigt. Bli mångmiljardärer nu! :)
Tack för lyssningen...
--- Slut citat ---
Visst är det jag som sjunger, det måste jag väl erkänna :unsure:
Fick faktiskt klagomål på min engelska för en tid sen. Insåg att det var rätt och spenderade sedan många timmar med att t ex säga efter i filmer och läsa långa engelska texter högt för mig själv. Så lite bättre blev det nog allt. Men känner ändå att jag behöver bli något bättre bitvis. Ibland trillar man tillbaks till det gamla kära svengelska uttalet.
Stort tack och bock för lyssning och trevlig feedback!
/Chris
Plinka:
Kul!
Har laddat ner den nu, och ska försöka hinna lyssna på den imorgon! Gonatt! :wub:
aoly:
Drog ner denna en gång för länge sen. En låt fastnade, hårt; Differences.
Det är enligt mig en sån låt som bara kan bli sämre om man går och fipplar med nivåer och whatnot. Bara så du vet. Don't touch!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida