Forum > Färdiga produktioner
Chris Michols - The Long Road
RMX:
Tjena mannen!
Vi verkar stöta på varann lite överallt, fortfarande ;) Kul att plattan e klar! Tankar nu och ska försöka avnjuta den under dagen.
Ha det fint!
/ Fredrik
freddy:
Chris :) Kul med skiva! Ska ta och lyssna på dig. Såg nog dig och Simon(?) på lokaltv förr. Bolands bästa musikklass! :)
lonewind:
--- Citat från: aoly skrivet 06.05.2008, 05:50:44 ---Drog ner denna en gång för länge sen. En låt fastnade, hårt; Differences.
Det är enligt mig en sån låt som bara kan bli sämre om man går och fipplar med nivåer och whatnot. Bara så du vet. Don't touch!
--- Slut citat ---
Så den är sämre nu än förut? Eller är jag bakom flötet?
/Chris
lonewind:
--- Citat från: RMX skrivet 06.05.2008, 08:46:33 ---Tjena mannen!
Vi verkar stöta på varann lite överallt, fortfarande ;) Kul att plattan e klar! Tankar nu och ska försöka avnjuta den under dagen.
Ha det fint!
/ Fredrik
--- Slut citat ---
Hej Fredrik!
Allt bra! Kul att du är här också!
Plattan har gått löjligt bra enligt mina egna mått. Hade hoppats på runt 100 nedladdningar av skivan. Är nu uppe i 800 efter de två första veckorna. Så jag är sjukt nöjd. Hoppas att du gillar trots att jag misstänker att jag aldrig kommer uppnå den nivå du gillade dislife på...
/chris
lonewind:
--- Citat från: freddy skrivet 06.05.2008, 09:25:34 ---Chris :) Kul med skiva! Ska ta och lyssna på dig. Såg nog dig och Simon(?) på lokaltv förr. Bolands bästa musikklass! :)
--- Slut citat ---
Hey man!
Hoppas du gillar!
/Chris
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida