Rattlesnake:Så fint att få en soul-låt i presang..jag blev så hiiiimla glad att få den, betyder en del för mej-jo

I just love the song.
H.M:En får tacke, skitkul att svänga lite sådär..och så här;-)
J.T:Visst svänger låten, tacksamt att få sjunga på

Det här med micken,tror iaf inte att det beror på den, vet inte om det är att jag sjunger i lägre tonart här kanske, blir lite dovare då misstänker jag?Tyvärr vet jag ju inte vad det kan bero på annars.(?)
Åsa:Så härligt det var att få göra lite soulsväng,välgörande emellanåt, tack sångarkollega, dina ord värmer:-D
Wernborg:Tackar, visst är det bra gjort av Rattlesnake, jag verkligen gillar alla hans låtar......blåsprylarna på den här, gitarr...soundet har klass-ja!Härlig britishinfluerad pop/soul.
Min sång då: Jo, jag gjorde avvägningen att ligga lite laid-back i frasering och tonart, då jag tok-diggar att lägga stämmor på mej själv, och ärligt talat:det skulle inte ha låtit bra i överstämman om jag transponerade upp sången en halv oktav, det kan jag nog försäkra

Sen är det väl en avvägningsfråga, i en annan låt kanske jag kan tänka mej att släppa överstämman till nån med högre register. Men inte i den här, njet, this is my baby
Johan.s och
Max: tackar för omdöme, och vi har haft skitkul här, garanterat!!
/Marr