LÅTNAMN: Märk Hur Vår skugga
ARTIST/GRUPP: Emu + Marruschka
GENRE: ja
LÅTLÄNGD: 4:55
KOMPOSITÖR: C.M Bellman
PRODUCENT: emu
EV. MEDVERKANDE: emu/marruschka
INSPELNINGSÅR: 2008
FORMAT: mp3
Hej!
jag och ynot påbörjade en cover på denna för...öh, länge sedan. Läste sedan att M ville göra den...och på den vägen är det.
Snabbt ihoprafsat med orgel/stråkar. Hur kan vi ta den vidare? Jag kommer försöka att hålla slamret och rammsteingitarrer borta

Så, ideer?
*******************************************INFORMATION FÖR HUGADE KÖRSÅNGARE!Denna hade jag tänkt som avslutande vers.
Vägen upp till templets skriftprydda sal
Kantas mellan rosoros gulnade blad
multnade plankor och bårar
tills dess
den långa och svartklädda rad
djupt sig bugar i tårar
startar 1:44Man sjunger då således till denna, och skickar som mp3@192Khz eller så till mig

MYCKET tacksam för de som vill haka på detta
Märk hur vår skugga 080414
Det skulle vara superfint om kan till refrängen innan kunde sjunga en "ohhh" eller "ahhh"-kör också, så kan den mixas in, likt de syntetiska körer som ligger. tjohopp!
*******************************************EDIT: ber om ursäkt för genomfantasilöst slut

EDIT2:
jaha. så blev det slaktbordet till sist

Dock utan finess, syntgitarr o elände som man väl får försöka ordna till en riktig av...sen ligger de gamla fillsen kvar och dummar sig oxo....men är detta i rätt riktning?
Märk hur vår skugga 080416
EDIT3:
Meckat lite, bla med break. har kontrakteret hellpig som skall testa lite gitarrer på denna ala "echoes" eller något.
fortfarande grovhugget. några synpunkter hit eller dit?
Märk hur vår skugga 080420
EDIT5:
Nu är hellpig med också med lite mysiga monstergitarrer. fick nästan gåshud av att mixa breaket....

Tror dock att gitarrerna ligger för LÅGT? Marre hörs lite kasst fortfarande kansek....behöver hjälp av er
Märk hur vår skugga 080504