Markus BrobergAh tack. Ja kompressen ja, jo jag har inte gjort något med sången förutom reverbet, tänkte testa om någon märkte och visst gjorde man

. Skall prova lite lätt, vill inte förlora dynamiken.
Tack för komments!
AettanSkall bli, skall bli, det gick lite fort med mixningen av trummorna. Tack, tack

.
Harmonica mikeJo reverbet skall jag se över.
Sången: jag är lite förvånad, tyckte själv att den satt bra och att Johan förmedlade vad jag ville. Jag håller med om wail som jag själv är allergisk mot men tyckte inte att det var så mycket sådant. Kanske har ni min fantastiskt känslosamma röst i bakhuvudet från den första versionen och den är det ju svårt att tävla med

. Men jag tar till dig vad du säger och skall lyssna lite mer kritiskt. Vad gäller sångerska så kom det annat emellan ja och så dök johan upp. Gillar Åsas röst och hade faktiskt tänkt fråga henne om en annan låt lite längre fram för den är inte riktigt färdig ännu, vi får se om hon är intresserad...
Gott att du gillar låten som så och stråket etc, fast jag får nog försöka hitta någon annan infallsvinkel framöver för de börjar låta lite väl likt mina små allster...
Tack för komments och lyssning

.
karlJag har lite begränsningar vad gäller gitarrlir och tycket det är svårt att få något driv med bara piano. Det är nog därför jag ville använda trummor för att driva på och ge lite variation. hehe men jag är ju inte bra med trummor heller

. Övergångarna är jag inte stolt över nä fast de är lite bättre än första versionen.
Det känns inte alls som negg utan jag kan hålla med dig, samtidigt vill jag inte ha för många versioner så denna får bli lite så här. I nästa låt skall jag försöka följa ditt recept.
Tack för din tid och synpunkter.
GuranVissa grejor kan förbättras ja, som trummorna och lite mer kompressor etc. Själv tycker jag nog om spretigheten, just vändningarna mellan de olika delarna ger låten liv.
Fast det kan man ju säkert tvista om. Får bli ett tunt sandpapper denna gången.
Emulator Finns inga tråkiga kommentarer, bara tråkiga kläder

Visst kan köpa att det skulle passa med ett mer sparsmakat arr, nu blev denna såhär, ibland måste man gå vidare annars blir aldrig någon av mina låtar färdig

.
Sången: Jag hör vad ni säger men är inte helt övertygad...

Gott, tack!